محل لوگو

ایده های آرایش آسان برای ایجاد زیبایی کامل در ظاهر


Geishas همیشه مرموز و در عین حال بسیار زیبا بوده است. آنچه که آنها واقعاً انجام می دهند ، همیشه کاملاً اشتباه گرفته شده است ، اما در مورد دنباله هراس و اشتیاق که آنها پشت سر می گذارند ، شکی نیست. بیایید نگاهی بیاندازیم در مورد آرایش Geisha.

Origins of the Geisha Makeup:
یک تئوری خاص نشان می دهد که منشا آرایش صورت کم رنگ از طریق چین منتقل می شود. گفته می شود كه دربار ژاپنی این نگاه را از چینی ها پذیرفته است. بین 794 A.D. تا 1185 A.D. در دوره Heian بود ، هنگامی که این نگاه برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفت. با توجه به تأثیر چینی ها در آن زمان بر ژاپنی ها ، به جرات می توان گفت كه آنها این كار را از آنها اقتباس كرده اند. زنان دوره هین ، پودر برنج را با آب مخلوط می کردند ، و مانند یک پایه آن را بر روی صورتشان می مالند. آنها ابروهای خود را تراشیده و ابروهای ضخیم اما مستقیم را با رنگ مشکی رنگ می کنند. در آرایش ژاپنی گیشا ، ابروها کمی بالاتر از جای معمول کشیده شده بودند. سپس لبهایشان قرمز رنگ شد. در ابتدا ، زنان با رنگ آمیزی دندان های خود از این تئاتر خاتمه می بخشند. برای این کار از مخلوطی از آهن اکسیده شده و محلول اسیدی استفاده کردند. سیاه شدن دندانها فقط تا دوران میجی انجام می شد ، اما بازیگران کابوکی و آموزش گیشاس (مایکو) هنوز از آن استفاده می کنند.

این نگاه کاریزماتیک دوران هیان توسط کشیش ها با تلاش برای تجدید نظر در ظرافت و ظرافت دوره طلایی صورت گرفت.

اقتباس از آرایش گیشا:

جیشاها در محله های تفریحی خود را از درهای تفریحی جدا کردند. آنها رنگهای کمتری پر جنب و جوش و لباس های تزئین شده تری داشتند. آنها همچنین در مقایسه با همکاران خود آرایش ساده تر و مدل های موهای کمتری را پوشیدند. این امر به دلیل قانونی است که باید اطمینان حاصل شود که هیچ مشکلی بین جیشاها و سایر دربارها وجود ندارد. اما با کمال تعجب ، این قانون به نفع جیشاها کار می کرد ، که از بقیه باهوش تر به نظر می رسید. با گذشت سالها ، آرایش آنها جسورتر می شد و همینطور مدل های مو و کیمونوهایشان نیز به چشم می خورد.

به طور معمول ، در شروع کار ، لازم است تازه کارها یا مایکوها هر روز آرایش سفید را بپوشند. این گیشا است که Maikos جدید را زیر بال محافظ خود یا Okasan (صاحب خانه که Maikos جزئی از آن هستند) می گیرد و به آنها می آموزد که چگونه این کار را انجام دهند. وقتی Geisha سه سال در حرفه خود است ، آرایش او سبک تر می شود ، و نان او ساده تر می شود. در سه سال ، او به زیبایی بالغ می شود و سپس با استعداد خود شناخته می شود ، و نه ظاهر او. برای رویدادهایی که ماهیت رسمی تر دارند یا برای رقص ها ، او آرایش های سنگین تری و کاتسورا یا یک کلاه گیس دقیق را می پوشید.

چگونه ظاهر گیشا را پیدا کنیم؟ - آموزش آرایش گیشا
بدست آوردن این چهره بی نظیر گیشا کاملاً یک روند خسته کننده است. در اینجا توضیح مفصلی درباره آنچه در مجموعه آرایش گیشا مورد نیاز است ، آورده شده است.

ابتدا ماده مومی مانند مومی به نام bintsuke-aburais که بر روی صورت اعمال می شود با استفاده از یک برس بر روی صورت ، گردن و قفسه سینه استفاده می کند. این ماده مانند یک چسب به پایه سفید که در زیر می آید کار می کند. در مرحله بعد ، پایه سفید روی صورت ، گردن و قفسه سینه اعمال می شود و شکل "V" را برهنه می کند ، در زیر پوست. نوار نقط foc کانونی در شهوانی ژاپنی به حساب می آید. بنابراین ، ترک این "V" لخت باعث افزایش حساسیت می شود. روزی که Maiko به Geisha تبدیل شود ، "W" روی بند او لخت است. این "W" و "V" برهنه همیشه محجبه هستند و معمولاً نمادی از آنچه مردها مدتهاست در آنها می یابند هستند.

پس از ایجاد پایه ، چشم و ابرو نقاشی می شود. آرایش چشم Geisha یک کار خسته کننده است و به یک دست ثابت احتیاج دارد. یک اشتباه واحد می تواند باعث شود که روند کار دوباره آغاز شود. ابروها در درجه اول به رنگ مشکی و دارای رنگ قرمز است. آرایش سنتی گیشا از ذغال به عنوان ماده سیاه کننده استفاده می کرد ، اما امروزه بسیاری از مواد آرایشی به طور خاص برای این منظور در دسترس هستند. بعد چشم بیا این ها به رنگ سیاه و با لمس قرمز نیز رنگ شده اند. با بالغ شدن گیشا ، میزان رنگ قرمز در آرایش او کاهش می یابد. برای به پایان رساندن آرایش دختر Geisha ، مرکز لب ها با کمک یک برس کوچک به رنگ قرمز روشن رنگ شده است. به طور سنتی ، رنگ از گل کلم که با آب تزریق می شد ، استخراج می شد. هنگامی که رنگ به لب ها اضافه شد ، آن را با شکر متبلور پوشانده شده بود ، تا جلوه ای شگرف به دست آورد.

اکنون که می دانید چگونه به دنبال این آرایش Geisha بروید ، زمان آن رسیده است که "Memoirs Of A Geisha" خود را ایجاد کنید.

توصیه شده:

5 نکته ساده در مورد آرایش عصرانه
50 نکته آرایشی که باید بدانید
آرایش برای زنان بالای 40 سال
7 نکته ساده برای انجام آرایش Rockabilly

مرجع:sanykala

  انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 23

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما