محل لوگو

مرطوب کننده رنگی چیست و مزایای آن چیست؟


کرم ها و لوسیون های زیادی وجود دارد که ما از آنها استفاده می کنیم. گیج شده در مورد چیست؟ می خواهید بدانید که برای شما مفید است؟ می خواهید بدانید بسته به مناسبت های مختلف از چه چیزی استفاده کنید؟ برای این مهم است که تفاوت بین محصولات و مزایای آنها را بدانید تا بتوانید محصول خود را برای استفاده روزانه با قضاوت انتخاب کنید. شاید از بنیاد و کرم های BB استفاده کرده باشید. و اکنون کرم های CC نیز به دست ما رسیده اند. اما مرطوب کننده رنگی چیست؟ ممکن است در موارد مناسبی کرم های BB را برای استفاده منظم و پایه ها ترجیح دهید. سپس ، از مرطوب کننده رنگی برای چه استفاده می شود؟

برای شناخت بیشتر در مورد آن و دانستن نحوه تمایز بین یک مرطوب کننده رنگی ، یک کرم BB و یک پایه ، به زیر نگاهی بیندازید.

مرطوب کننده رنگی:
مرطوب کننده رنگی همانطور که در نام خود مشخص شده است یک مرطوب کننده با رنگ کمی در آن است. در مقایسه با فونداسیون ، ظاهری جزئی صیقلی یا کمی رنگی به پوست می بخشد. این ماده حاوی مواد مرطوب کننده ، آنتی اکسیدان ها و معدود مواد تشکیل دهنده دیگر مانند اکسید آهن ، دی اکسید تیتانیوم است.

تفاوت بین فونداسیون و مرطوب کننده رنگی که باید به آن توجه داشت این است که در سابق ، اکسید تیتانیوم در حدود 14 تا 15٪ مقدار وجود دارد ، در حالی که در حالت دوم تقریباً در حدود 3٪ مقدار وجود دارد. از این ماده برای انتقال رنگ به پوست استفاده می شود.


از فونداسیون برای پوشاندن پوست با لایه ای برای پوست بی عیب و نقص و بی نقص استفاده می شود ، در حالی که بهترین مرطوب کننده های رنگی درست مانند یک مرطوب کننده خوب ، باعث آبرسانی پوست می شوند و در عین حال پوست را یکدست می کنند.

[بخوانید: 15 بهترین مرطوب کننده رنگی]

طریقه استفاده:
اول از همه ، استفاده از یک بنیاد چندان آسان نیست. برای پوشش مناسب باید آن را در تمام پوست کاملاً خیس کنید. مهمترین مزیت مرطوب کننده رنگ این است که نیازی به نگرانی در مورد کاربرد ندارید.

مانند هر لوسیون یا کرم دیگری ، فقط مقدار کمی از آن را برداشته و آن را روی پوست بمالید. همچنین اگر ظاهر شبنم را دوست دارید ، این محصول به تنهایی کافی است. به هیچ وجه نیازی به پودر نیست. اگر بیشتر عاشق مات هستید ، از یک پودر خالص استفاده کنید و تمام شود. بنابراین ، یکی از نزدیکترین به تن پوست خود را انتخاب کنید. همچنین ، این محصول برای زیبایی پوست های خشک و ترکیبی مناسب است زیرا باعث لطافت پوست می شوند.

مزایا: چرا از مرطوب کننده رنگی استفاده می کنید؟
قوام از هر کرم دیگری مانند پایه و کرم BB نازک تر است.
وزن بسیار کمی روی پوست احساس می کند.
بر خلاف کرم BB ، شما می توانید از طیف گسترده ای از سایه ها استفاده کنید.
پوست شما را مرطوب و مرطوب می کند.
معایب:
خاصیت ضد پیری یا سفید کننده در مرطوب کننده های رنگی وجود ندارد.
ممکن است مناسب زیبایی های پوست روغنی نباشد. این کاملا به خود محصول بستگی دارد.
هیچ رنگدانه ای به هیچ وجه مهم نیست. کرم های BB این مزیت را دارند که رنگدانه می شوند.
آنها کمتر روی پوست می ماند و همچنین رنگ کمتری به پوست می بخشد.
گران
SPF كمتر توسط اين محصولات تأمين مي شود و شايد از SPF 15 تا 30 باشد در حالي كه كرم هاي BB از SPF 30 شروع مي شوند.
[بخوانید: بهترین کرم های ضد آفتاب در هند]

یک کرم رنگ شده ممکن است رنگ کمتری به پوست ببخشد اما مانند کرم BB باقی بماند.

اگر لکه های کمتری دارید یا تقریباً یکنواختی پوست دارید ، مطمئنا می توانید برای مرطوب کننده رنگی مراجعه کنید. اگر اینطور نیست ، ممکن است یک کرم BB انتخاب شما باشد. همچنین یک کرم رنگ شده برای نوجوانان و اوایل بیست سالگی ترجیح داده می شود ، زیرا تقریباً در این زمان پوست به این مقدار خیلی بیشتر احتیاج ندارد. با افزایش سن فرد ، خواص همه در یک کرم BB آن را برای استفاده روزانه ضروری می کند.

بنابراین من امیدوارم که این مقاله یک ایده برش خوب و واضح را در مورد اینکه یک مرطوب کننده رنگ شده چیست ، به شما ارائه دهد. نظر ما را شلیک کنید ماندگار باش!

مرجع:ثانیکالا

  انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 31

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما