محل لوگو

9 ایده خیره کننده آرایش که می توانید با لباس قرمز خود امتحان کنید


انتخاب شما برای بیان جمله جسورانه در یک مهمانی چیست؟ با یک صدای غوغا و واکنشی ، بیشتر زنان لباس قرمز را انتخاب می کنند ، زیرا به نظر می رسد ظاهری جذاب و در عین حال جسورانه در همه خانم ها به وجود می آورد. اما دسترسی به این لباس زیبا می تواند مشکل باشد. یک حرکت اشتباه و کل نگاه از سکسی به سیرک- y می رود. با این حال ، یک نگاه واحد وجود ندارد که شما باید آن را اتخاذ کنید تا یک لباس قرمز با پیتزا را بکشید. در اینجا ایده هایی وجود دارد که می توانید با لباس قرمز خود امتحان کنید.

آرایش لباس قرمز
1. براق برهنه بر روی قرمز
از آنجا که لباس قرمز بخشی روشن و چشمک زن به نظر می رسد ، شما باید یک نقطه کانونی را از بقیه نگاه خود انتخاب کنید. اگر تک تک ویژگی ها را برجسته کنید ، ظرافت را از دست خواهید داد و به نظر می رسد مبهم است. نگاهی که بسیاری از افراد مشهور در کنار فرشهای قرمز به همراه لباس قرمز خود پذیرفته اند ، درخشش برهنه است. شما هیچ زیبایی خاصی را بر چهره خود نمی گذارید ، اما تمام بدن شما با بیرون انداختن نوعی از براق براق براق ، به عنوان کانونی عمل می کند. برای این نگاه ، به جای پایه ، یک مرطوب کننده رنگی بمالید. بنیاد پوست شما را از ظاهری تازه و طبیعی سیر می کند. پودر درخشش معدنی را روی صورت خود بمالید. برای گونه های درخشان ، به جای زیر زیر گونه ها ، پودر برنز کننده پودر و به دنبال آن پودر برنز کننده روی سیب ها قرار دهید. سایه چشم طبیعی ، مات ، مداد گل و ریمل سیاه همه چیز مورد نیاز چشم شما است. برای تکمیل ظاهر از رژ لب براق یا رژ لب برهنه استفاده کنید.

[بخوانید: ایده های آرایش برای لباس طلای شما]


2. قرمز برای شب و روز
پوشیدن رژ لب قرمز با لباس قرمز یک ترکیب کلاسیک است ، اما برای بیرون کشیدن آن باید مطمئن باشید. اگر خود را برای یک مهمانی شبانه آماده می کنید ، می توانید با این ظاهر جسورانه همراه شوید. با پایه پایه شروع کنید و از سیاهی بسیار روشن روی سیب گونه های خود استفاده کنید. شما می توانید چشم های خود را با خط چشم های جسورانه انجام دهید. خط چشم های بالدار و مژه های کرکی و کرکی با این ظاهر خوب کار می کنند. اما روی سایه چشم تیره قرار نگیرید. سایه را به طور کامل پرش کنید ، یا اگر می خواهید ، می توانید یک سایه طبیعی و براق را امتحان کنید. حال برای رژ لب خود ، همان قرمز رنگ لباس خود را یا حداقل با همان خانواده و گرما بپوشید. هر قرمز دیگری برخورد شما را خراب می کند و ظاهر شما را خراب می کند. آن را با براق بالا ببرید.

برای جایگزینی روز ، می توانید با تعویض آستر ژل با آستر قلم قهوه ای نرم ، ظاهر را کم رنگ تر کنید. سایه چشم براق را خیس کرده و از پودر سرخ شده گل سرخ استفاده کنید. رژ لب باید قرمز و شبیه لباس باشد.

3. مدرسه قدیمی گلم نگاه
زرق و برق مدرسه قدیمی هالیوود را می توان با لباس قرمز و این آرایش اسیر کرد. برای شروع کار ، کانسیلر و پایه را به طور مساوی روی صورت خود بمالید و به خوبی مخلوط کنید. آن را با یک پودر شفاف آب بندی کنید. حال برای چشم ها ، با استفاده از سایه چشم کرم با رنگ طبیعی ، پلک های خود را مالش دهید. در مرحله بعد ، از خط چشم ژل استفاده كنید تا خط گوشه‌ای نازك از گوشه داخلی چشم شما ایجاد شود و در لبه بیرونی ضخیم و بالبند به پایان برسد. خط چشم بال یک هنر است که نمی توان در یک روز تسلط داشت. از قبل چند بار تمرین کنید تا تکنیک خود را کامل کنید. در آخر از ریمل استفاده کنید تا حجم آن به مژگان اضافه شود. برای لبهای شما ، این ظاهر به رنگ قرمز احتیاج دارد. می توانید رژلب های قرمز جسورانه بپوشید. یا اگر مطمئن نیستید ، می توانید از براق لب قرمز یا رنگ رژ لب استفاده کنید.

4. چشم های دودی
اگرچه بسیاری از ایجاد چشم های تئاتری می ترسند زیرا ممکن است با لباس قرمز برخورد کنند ، اگر دقت کنید ، چشم های دودی با درام لباس قرمز به خوبی پیش می روند. برای رویدادهای شبانه ، به ویژه ، جفت شدن چشم های دودی و لباس قرمز بسیار جذاب است. با این حال ، باید به خاطر داشته باشید که چشمان شما اکنون کانون توجه هستند ، بنابراین صورت و لب های شما باید یک کوله پشتی بکشند. بنابراین یک کت خیلی نازک از کرم BB بمالید (یک مرطوب کننده رنگ انجام می دهد). یک لعاب هلو و صورتی بر روی سیب گونه های شما بر چهره برهنه می افزاید. برنزر لازم نیست. اما اگر پایه و اساس باعث می شود صورت شما کم رنگ به نظر برسد ، یک گرد و غبار از پودر برنز را برای رنگی سالم اضافه کنید. برای چشمان ، از کانسیلر روی دربها شروع کنید تا سایه چشم به آن بچسبد. با آستر مداد خطوط ضخیم را دور چشم خود ردیابی کنید. برای اضافه کردن حجم به مژه ها از ریمل استفاده کنید. حالا خطوط مداد را با خط چشم ژل برای خطوط تعریف شده ردیابی کنید. در آخر ، سایه چشم فلزی را روی درب خود بزنید. به جای سایه کرم پایه ، دو لایه سایه پودر را انتخاب کنید. برای لب های شما باید سایه برهنه از رژ لب یا براق لب کافی باشد.

5. سرگرم کننده و شل و ول
شما همیشه نباید با لباس قرمز زرق و برق دار به نظر برسید. در صورت گاه به گاه و سرگرم کننده می توان آن را هدیه کرد. برای این نگاه ، با یک مرطوب کننده رنگی شروع کنید. روی چشمان خود سایه چشم به رنگ خنثی بزنید. از خط باریک مداد استفاده کنید تا خط نازک بالای چشم خود بکشید و با استفاده از انگشت خود سایه را مخلوط کنید. آرایش چشم شما باید حداقل باشد ، اما برای این ظاهر باید مژه های تقلبی داشته باشید. نگاه تیز و چشم گیر ، توسط مژگان حجیم ضبط می شود. ضربه شلاق تقلبی خود را ببندید و از ریمل مژه و ابرو استفاده کنید تا آنها را بالا بریزید و توده ها را خنثی کنید. گونه های خود را با کمی رنگ روی گونه های لب گونه انجام دهید ، اما برجسته نشوید. براق شدن لب برای لبهای شما کافی است. شما همچنین می توانید رژ لب های براق ، صورتی یا براق را اعمال کنید.

[بخوانید: نکاتی در مورد آرایش هنگام پوشیدن لباس مرجانی]

 

مرجع:ثانیکالا

  انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 46

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما