محل لوگو

این اولین (و تنها) تمرین Ab است که در واقع برای من کار می کند


نوشته شده توسط SARAH WU UPDATED 10 آوریل 2020
تمرین chloe ting ab
ساراه WU
در این مقاله

Chloe Ting Challenge چیست؟
مشخصات
حکم
دیدگاه کلی من در مورد کار کردن می تواند مانند این باشد: من یک بار سعی کردم با گفتن اینکه نسبت به گونه های خاصی از علف ها حساسیت دارم از یک پیاده روی 30 دقیقه ای در سطح مبتدی خارج شوم. در حالی که من به جای آن احتمالاً چرت زده ام. همه اینها یک تمرین امتحان شده و آزمایش شده در طول سال ها است ، من ادعا می کنم که به هر یک از آنها علاقه مند بوده ام.


تا زمستان گذشته ، من به خودم تبریک می گفتم که از تمرینات ناخوشایند عبور می کنم تا با آنها خوب باشم (تأیید ناخوشایند ، می دانم). با گذشت سالها ، وقتی دنیای برنامه های تناسب اندام رایگان و گزینه های YouTube را در خانه پیدا کرده ام ، متوجه شده ام که ورزش گران شده است و یا نیاز به عضویت دارد. من فکر می کنم مزایایی که با آن به وجود آمده است - مانند کاهش استرس ، خواب بهتر و تقویت اندروفین از روز من شروع می شود.

اما این یک کشش شگفت انگیز است ، به خصوص وقتی که به تقویت هسته می پردازیم. از نظر فنی ، می فهمم كه ما چربی نداریم ، اما قطعاً مال من ترجیح می دهد كه خواب زمستانی را نسبت به اجباری شدن در حرکت ترجیح دهم.

سپس ، #ChloeTingChallenge را در اینستاگرام کشف کردم. اگر من را می شناسید ، از آن روز سرنوشت ساز هرگز در مورد آن صحبت نکرده اید. من فقط به آن کمک کردم؛ گذشته از اینکه اولین و تنها روال اصلی است که برای من مؤثر است ، در واقع باعث می شود که من مشتاقانه منتظر ورزش کردن هر روز صبح (و حتی یک فرد صبح) نباشم. جلوتر ، بررسی صادقانه من از بهترین تمرینات خانگی در خانه امتحان شده است.


Chloe Ting Challenge چیست؟
اگر Chloe Ting را دنبال کنید ، که با برنامه های YouTube رایگان او که او را "چالش ها" می نامید ، آشنا هستید. مانند بسیاری از دیگر تأثیرگذارهای بدنسازی ، بسته به چالش ، بعضی اوقات چند هفته فرصت دارید. می توانید کتابخانه کامل برنامه های موجود را در وب سایت وی مشاهده کنید ، از خرد شدن دو هفته تا گزینه هایی که قسمت های خاصی از بدن مانند بازوها و ران ها را کار می کنند. همانطور که گفته شد ، من در ابتدا همه اینها را از طریق رسانه های اجتماعی کشف کردم - و این همان چیزی بود که توجه مرا به خود جلب کرد.

من تا به حال ندیده ام که بسیاری از افراد با صدای وسواس ناگوار اسم یک تمرین رایگان در خانه را بگویند. خانواده پیروان او گفتند "Chloe Ting Challenge" روشی که من معمولاً می گویم "کوکی گردو چیپس شکلات لووان". من بلافاصله اعتیاد به رسانه های اجتماعی دادم و برنامه ای را امتحان کردم.


من به این دلیل که نیاز به کاهش وزن ندارم و یا آن منطقه را دوست نداشتم ، روی زمین چالش مسطح 28 روزه قرار گرفتم ، اما به دلیل اینکه هسته من سابقه ضعیف بودن دارد ، می توان آن را فرو ریخت. من این ایده را تحریک کردم که اگر بررسیهای درخشان هر چیزی را پشت سر بگذارد. من تقویم 28 روزه را باز کردم ، که در آن هر روز ترکیب ویدیو های مختلفی وجود دارد و کبوتر درست در آن قرار دارد.

sarah wu abs
ساراه WU
مشخصات
بلافاصله ، من می توانم بگویم که این یک تقویم تمرین است که با ذهنیت چند سطحی طراحی شده است. یکی از اشیاء حیوانات خانگی من ، دیدن تقویمهای تناسب اندام ، تقویم هایی را نشان می دهد که تمرین های زیادی را در هر مربع انجام می دهند ، من فقط سعی می کنم آنها را بخوانم. تینگ هفته اول را روشن نگه می دارد ، سپس به تدریج شدت خود را افزایش می دهید تا سطح شما بالا برود. روز اول شامل دو فیلم برای کل 30 دقیقه است. روز دوم فقط به شما نیاز دارد که یک ویدیوی 10 دقیقه ای را تکمیل کنید. روز هفتم استراحت فعال را تشویق می کند ، که من کشش و پیاده روی به آشپزخانه ام گرفتم. برخی از روزها ویژگی های ریز عکس های سیاه و سفید با علامت "اختیاری" است و به شما امکان می دهد اگر می خواهید روال خود را گسترش دهید. هر روز یک برنامه بر روی فیلم های توصیه شده کلیک می کند ، که برای افرادی که احتمالاً روند کار را انجام می دهند بسیار عالی است تا آنجا که ممکن است کم کار کنند.

فیلم ها تعادل ایده آل و آموزنده و جذاب من هستند. توصیف تمرینات به عنوان ترکیبی از HIIT و Pilates ، به این معنی که شما می توانید به راحتی همه موارد دیگر را انجام دهید و به چیز دیگری احتیاج ندارید. مسئله این است که شما احتمالاً این حرکات را قبل از همه YouTube مشاهده می کنید. تفاوت اصلی اینجاست که ، تینگ فقط نحوه ترکیب آنها با روشی قابل هضم و قابل هضم را نشان می دهد. این به نوبه خود باعث می شود که بیشتر به یک روال عادی بپردازم ، که این روش برای رسیدن به نتایج است. من می فهمم که چگونه تمرینات سخت تری ارائه دهم. حرکات همیشه دشوار است ، اما هرگز آنقدر غیرممکن نیست که من فوراً تسلیم شوم. به دلیل حتی حاضر به انجام مجموعه های بی پایان از جکهای تخته و کوهنوردان اگر کسی که از طریق آنها با من صحبت می کند. این تنها شخصی است که احساس می کند مربی شخصی دارد و همزمان با یک دوست کار می کند.

من تعجب کردم که از این تعریف به عنوان هفته های گذشته ، که برای اولین بار تاریخی برای من بود ، دیدن کردم. اما نکته قابل توجه این بود که طرز چشمگیری ذهنیت من تغییر کرده است.

Verdict: تمرین که من واقعاً می خواهم روزانه انجام دهم
در طول سریال ، تینگ دائماً اصرار می ورزد که حرکات در ابتدا ممکن است دشوار باشد ، اما بدن شما به تدریج قدرت و سازگاری می یابد. انگار این را برای شما نشان می دهد ، او اصرار دارد که روز آخر را با تمرین کامل بدن 2000 برابر با تقریبا 50 دقیقه طول روز شروع کنید. من دروغ نخواهم گفت - تقریباً وقتی روز اول آن را دیدم گریه کردم. برای مقایسه ، مجبور شدم فیلم ویدیوی 10 دقیقه ای را در روز دو بار مکث کنم تا نفس بکشم. به نوعی ، در حالی که روز 28 به دور خود می چرخد ​​، من موفق شدم از همان سریالهایی که کمتر از یک ماه پیش برایم خیلی غیرممکن به نظر می رسید ، بروم. به نظر می رسید که من تمام شده ام اما این کار را کردم.

تأثیرگذارترین تغییر از روند داخلی بود. من عاشق تقویت روزانه اندورفین ها و این واقعیت هستم که می توانم احساس کنم که قوی تر از آن چیزی که فکر می کردم ممکن است قوی تر شود. البته ، این نیز از خارج نشان داد؛ با تعجب دیدم که هفته گذشته ، اولین تاریخی برای من بود. اما نکته قابل توجه این بود که طرز چشمگیری ذهنیت من تغییر کرده است. در حالی که من قصد دارم به این آزمایش بسپارم ، فکر می کنم خیلی متعهد به برنامه هستم. در زمانی که من تمام شد ، من فقط می خواستم یکی دیگر از چالش های او را شروع کنم. با توجه به اینکه تمرینات روزانه صبحگاهی از دست رفته بود. "من احساس می کنم بدن من در حال اشتیاق در حال دوچرخه است ؟!" من یک دوست را نوشتم که مودبانه از من پرسید که آیا هک شده ام.

بیزاری من از فعالیت های بدنی اکنون یک حافظه از راه دور فازی است - گرچه هنوز نمی خواهم پیاده روی کنم ، بنابراین لطفا از من بخواهید. اما روز را با ورزش در خانه شروع می کنید؟ ثبت نام کنید #ChloeTing چالش سبک ، و ظاهراً هرگز به عقب برنمی گردد.

  انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 33

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما