محل لوگو

نحوه یادگیری مجدد به بدنم در طول قرنطینه آموختم


نوشته شده توسط KEELY WEISS به روز و در تاریخ 4 مه ، 2020
زن با چشمان بسته
دانشکده
من قصد داشتم از آن دسته افرادی باشم كه در اسارت به یك تمرینگر عادت تبدیل می شود. پیش از همه گیری ، من آرزو داشتم به ارتفاعات آندورفین از دوستان ناخواسته رفاه خود شوم اما تلاش کردم تا در واقع در برنامه هفتگی من ادغام شوم. اگر از من سؤال کردید ، من به شما گفتم که واقعاً نمی توانم آن را به برنامه خود فشار دهم. بنابراین ، هنگامی که کالیفرنیا دستور یک سرپناه صادر کرد ، فهمیدم که بالاخره در تمام دنیا برای ایجاد عادت در ورزش وقت داشتم. من فکر می کنم: اکنون ، در آخر ، من می توانم کنترل کاملی بر روال تمرین خود داشته باشم.

 

درعوض ، من بیشتر هفته اول خودم در انزوا را گذراندم.

در بیشتر زندگی من با تناسب اندام رابطه ای سنگین داشته ام. وقتی صحبت از فعال بودن می شود ، تقریباً همه اینها را امتحان کرد: دویدن ، پیاده روی ، رقص قطب ، وزنه برداری ، شما آن را نامگذاری می کنید. هرچه هست باشد ، معمولاً مدتی با آن می چسبانم ، اما دیر یا زود ، شور و شوق من دلگیر خواهد شد و شروع به جستجوی کار دیگری می کنم. سرانجام ، این یک وضعیت عادی است و در کلاس گیر کرده است ، اما انجام چنین کاری امکان پذیر نیست. برنامه

اکنون ، با خیره کردن بشکه تنهایی خودم ، این سؤال را داشتم که چگونه می توانم وقتی در دستگاههای هماهنگ خودم مانده ام ، انگیزه بگیرم.


بعد از یک هفته دوچرخه سواری ، من می دانستم که باید کاری انجام دهم. من تحت فشار بی تحرکی خودم قرار گرفتم و عدم ورزش باعث شد که من چاق شود: احساس می کردم همزمان لاغر و بیقرار هستم ، مدام روی کارم تمرکز می کردم و دائماً روی اعصاب خودم قرار می گرفتم. بنابراین ، با سلامتی و همچنین # شهادت # هایم در معرض خطر ، من به دنیای جدید شجاع برنامه های تمرین در خانه می شوم.


از آنجا که من همیشه به یک برنامه نیاز دارم که بدون تجهیزات کار کند و یا لوازم جانبی لازم را برای آن آسان و راحت کرده است. من همچنین می خواستم چیزی انعطاف پذیر - به اندازه کافی آسان برای به دست آوردن پای او ، با این حال با گزینه ها و تغییرات کافی برای جلوگیری از حوصله من است. و اگر برنامه من می تواند عجله ای را تکرار کند ، من از گرفتن یک کلاس بدنسازی کم نور ، مرسوم ، مد روز با یک اتاق خواب بیش از حد مجهز به فشار بالا استفاده می کنم؟ خیلی بهتر


جستجوی من باعث شد تا ابتدا به انجمن مجسمه سازی ، نسخه مربی بدن سازی NYC- مبتنی بر NYC - کلاس بوتیک IRL بسیار مورد تحسین مگان روپ ، قرار بگیرم. انجمن مجسمه سازی با تلفیق قلب و عروق مبتنی بر رقص با تمرینات قدرتی و وزنه برداری از وزنه برداری ، انجمن مجسمه سازی مورد علاقه افراد تأثیرگذار و فرشتگان ویکتوریا راز است. از این گذشته ، من استدلال کردم: اگر حرکت روپ بتواند السا هوسک را به همین ترتیب نگاه دارد ، ظاهراً احتمالاً ارزش آن را دارد که امتحان کنیم.

هشدار Spoiler: وقتی اولین تمرین TSS را امتحان کردم ، آن را کاملاً خوردم. گرچه Roup بخش ها را تجزیه می کند ، اما هنوز "سرعت متوسط" است ، از آنجا که مجبور شدم فیلم را چند بار مکث کنم ، تمرین 50 دقیقه ای من بیش از یک ساعت طول کشید. اما در طی همین ساعت اضافه ، اتفاق خنده دار رخ داد. علی رغم اینکه سنگی ، شروع ناامید کننده بود ، تا زمانی که من هیجان زده شدم و شوک از تمام شوک ها - واقعاً سرگرم کننده شدم. چه کسی می دانست که چیزی در واقع می تواند لذت بخش باشد؟ من نه!

بعد از اینکه چند جلسه TSS دیگر را در زیر کمربندم قرار دادم ، راحت تر برداشتم از رقص با سرعت Roup ، اما من هرگز به جایی نرسیدم که احساس کنم قادر به کنار آمدن با او هستم. با این حال ، با گذشت زمان ، آن روپو تشویق خاص خود را دارد. در طول هر فیلم ، روپ مراقبت می کند تا بیننده را یادآوری کند که قرار است تمرینات احساس خوبی داشته باشند - و اگر یکی از مراحل انجام این کار برای شما باشد ، شما را تشویق می کند تا تغییری پیدا کنید. برای من فعال ماندن جنبه مهمی از خود مراقبت جسمی و جسمی است و از آنجا که باید برای ایجاد انگیزه در خود روشهای دیگری پیدا کنم. از آنجا که TSS سرگرم کننده است رویکرد اول می درخشد.

اما بعد از دو هفته ، من شروع به حوصله کردم. (طول توجه کوتاه ، به یاد داشته باشید؟) روپ قابل دسترسی و دلگرم کننده است ، فقط یک روش تناسب اندام را آموزش می دهد ، و کسی که تنوع مداوم را طلب می کند ، می دانستم که به گزینه های بیشتری احتیاج دارم.


P.volve ، نام تجاری دیگر IRL با آدرس URL که اپلیکیشن آن در بین چندین فضای استودیویی وجود دارد - هرچند که در این مرحله حدس می زنم همه جانبازان P.volve رسما فقط برنامه هستند یا دوست دارند یا دوست ندارند. ایده روش P.volve این است که تمرین قدرت باید صدمه ببیند. به عبارت دیگر: بر خلاف گفته قدیمی ، درد در واقع پیش شرط سود است.

در حالی که شما می توانید تمرینات را بدون تجهیزات انجام دهید ، اما جوراب زنانه ساق بلند به شدت تشویق می شود. نکته جالب توجه این برنامه با دو لوازم جانبی مخصوص تناسب اندام است: p.ball و p.band. p.ball یک توپ لاستیکی بادی تقریباً با اندازه گریپ فروت است که شکاف شما را پوشانده و با استفاده از نوعی بند الاستیک پا در محل نگهداری می شود. مهم نیست که چند بار از آن استفاده کنم ، همیشه احساس می کنم که توسط بدن من منقبض شده است - اما پس از نصب ، خودم را پیدا می کنم که پل های glute خود را کمی طولانی تر نگه دارم ، که فکر می کنم نکته این است ، درست؟ p.band ، یک جفت دستکش بدون انگشت که به طول لوله لاستیکی کشش متصل است ، کمی بصری تر است - مثل اینکه اگر در انتهای هر یک از مچ دست و لنگر دارید ، به یکی از مچ دست خود وصل کنید.

پس از مشكل در سازگاری با فن و مجالس انجمن مجسمه سازی ، من مشتاقانه منتظر بودم كه یك سیستم تمرینی بصری تر را امتحان كنم. در حالی که P.volve رویکرد "پیش از عادت" به تمرینات قدرتی است که قطعاً احساس دسترسی بیشتری می کند (بخوانید: ضد سر و صدایی) ، دقیقاً کلمه شهودی که به ذهن متبادر می شود. این برنامه با تأکید بر استفاده از حرکات کوچک برای فعال کردن باسن ، باعث شد بدن من به شکلی حرکت کند که کاملاً تازه احساس شود. با این حال ، به قول P.volve درست است ، من خودم را نکشتم ، اما قطعاً احساس سوختگی کردم ، تجربه کلی بیشتر از یک مراقبه فعال احساس می کند تا اینکه یک جلسه عرق کردن قلب. از بعضی جهات ، این یک ناامید کننده بود: اما بدون اینکه نشانگرهای معمولی برای تکیه بر فعالیتهای بدنی باشند ، بیشتر احساس می کردم که در حال رمزگذاری هستم.

با گذشت زمان ، من شروع به هوس کردن جلسات P.volve کردم ، هرچند که به دلیل حرکت بدنی کمتر از جنبه مراقبه است. با تعجب فهمیدم که این برنامه برای من خارش روانی را خراشیده است - نه تنها موردی که من برای بیرون آمدن از تمرین استفاده می کردم. و ماهیت نرم این برنامه فقط برای من راحت تر شد که بعداً و بعداً در روز تمریناتم را پس بگیرم - تا اینکه ناگهان ساعت 8 بعد از ظهر بود. و من از انجام هیچ کاری در تمام روز برای تلاش برای انجام فعالیت های بدنی بیش از حد خسته شده بودم. نمی دانم: آیا برنامه دیگری در خارج وجود دارد كه می تواند به من كمك كند تا فاصله انگیزه مداوم خود را برطرف كنم؟


وارد کنید obé ، یک برنامه پاستیل رنگی با یک فهرست بسته شده بی پایان فیلم ها که در دسته بندی هایی مانند یوگا ، مجسمه سازی و بوکس قلبی پخش می شود. (واقعیت جالب: این بانک ویدیویی شامل بیش از 100 تمرین است که به سرپرستی بنیانگذار انجمن مجسمه سازی مگان روپ وجود دارد!) نه این که من هر یک از آنها را امتحان کردم: من خودم را تقریباً به طور انحصاری در تنظیم صبح زنده خود دیدم. جلسات تمرین ، که من به طور مستقیم از طریق برنامه به تقویم من برنامه ریزی کردم. این دانش که من برای برنامه ریزی برای زنگ هشدار تعطیل دوباره برنامه ریزی کرده ام ، در واقع مرا برای اولین بار از زمان شروع قفل من از رختخواب در چیزی شبیه ساعت یک ساعت معمولی خارج کرد. این برنامه در حال خنجر زدن است ، مبهم ترنس ، موسیقی پس زمینه و تغییر ناپذیر زیبایی زیبایی اینستاگرام روشی عجیب در ساخت فیلم های یوگا از روال قلب رقص قابل تشخیص تر از آن داشت ، اما فکر کردم. صرفاً از خواب بیدار شدن و حرکت دادن اولین بدنم در صبح ، به نظر می رسید که در وسط یک فصل قرنطینه ، من را حتی به کمی خودم بازگرداند.

من خجالت کشیدم که متوجه شدم که تماس زودهنگام بیدار شدن از خواب و جلسه اول عرق کردن همه مرا گرفته است و من توانسته ام این مراحل نسبتاً ساده را به تنهایی انجام دهم. این یک بیماری همه گیر است. من حتی در شرایط عادی تلاش می كنم به امور روزمره بپردازم و با همزاد شدن با انزوا از بین بردن خود مانند مه غلیظی ، انگیزه برای نظم و انضباط خود فقط از دسترس من دور شده است.

تاکنون تنها راه حل پیدا شده است که یک روز و یک بار و به دلیل فشار کمی ، کارها را می گیرد. اگر یک تماس بیدار یا یک حرکت نیم ساعته بتواند به من کمک کند تا در زمان نامشخص در بدنم بمانم ، این چیزی نیست که از آن شرمنده باشم - دلیلی برای احساس کردن است ممنون

  انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 35

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما