محل لوگو

راهنمای مبتدی برای پیمایش بدنسازی (بدون متنفر بودن از آن)


نوشته شده توسط LOCKE HUGHES به روز شده در 03 آوریل 2020
تمرین
دانشکده
مهم نیست که چقدر می خواهید متناسب باشید ، واقعی باشد: کف سالن ورزشی می تواند برای تایمرهای اول احساس ترس و وحشت کند. با داشتن ماشین های پیچیده و متخصصان فصلی ، می توانید وسوسه شوید که به اتاق قفل برگردید و روزی آن را صدا کنید. اما آشنایی با اتاق وزن شما آسانتر از آنچه فکر می کنید است.

ما به سراغ متخصصان (مربیان معتبر آکا) رفتیم تا بهترین توصیه های خود را در مورد نحوه ورود به سالن بدن سازی ، خرد کردن اعصاب و خرد کردن تمرین خود داشته باشیم. از این گذشته ، فقط به یاد داشته باشید: همه افراد در یک مقطع تازه وارد سالن بدنسازی شده اند - حتی جوانب مثبت.

01
از 04
با کشش شروع کنید.
"علیه سیمز" ، متخصص تناسب اندام Deodree Deodorant و مربی Rumble می گوید: "وقتی من برای اولین بار به ورزشگاه می روم." این مناطق اغلب دارای وزنهای رایگان و تجهیزات دیگر مانند نوارهای مقاومت و توپهای دارویی که در اطراف آن قرار دارند و غالباً شلوغ تر از مناطق دیگر هستند.

جت ها را با روال گرم کردن سریع کار کنید (فکر کنید جک های پرش ، فشار یخ ها ، اسکوات های هوایی یا لنگ ها) و چند حرکت. این بار وقت بگذارید تا به خود یادآوری کنید که چرا در وهله اول در ورزشگاه حضور پیدا کرده اید ، می گوید: سیمز پیشنهاد می کند.


02
از 04
قوانین را دنبال.
در هر سالن ورزشی معمولاً مجموعه ای از قوانین وجود دارد که باید دنبال شود - خوشبختانه اکثر آنها عقل سلیم هستند. biggie one: مطمئن شوید که همیشه تجهیزات را بعد از استفاده از بین می برید ، به خصوص اگر روی آن عرق کنید ، سیمز به ما یادآوری می کند. او می گوید ، همیشه افرادی وجود دارند که بعد از شما تمیز می شوند ، بنابراین با وسایل و تجهیزات مانند جایی که خودتان هستید رفتار کنید. همچنین ، همیشه به دلایل ایمنی و صرفاً حسن نیت معمول ، وزن خود را دوباره بکشید.

آماندا کاپریتو ، یک مربی شخصی مربی و مربی بهداشت نیز می گوید که بسیار مهم است. او توضیح می دهد: "می دانم که وسایل مورد علاقه خود را نگه دارید وسوسه انگیز است ، اما برای دیگران ، این یک تمرین خوب است." "تمام تلاش خود را بکنید تا از تجهیزات مورد نیاز خود استفاده کنید و سپس آن را پس بگیرید." به عبارت دیگر ، در حالی که 15 دقیقه برای پیمایش اینستاگرام خود صرف می کنید ، روی یک توپ پزشکی بنشینید.


03
از 04
با یک برنامه وارد شوید
Sims پیشنهاد می کند در ورزشگاه با برنامه تمرین در ذهن خود حضور داشته باشید ، بنابراین نمی توانید وقت خود را برای فکر کردن درباره کاری که باید از طریق تلفن خود انجام دهید تلف کنید. هدفون خود را در آن قرار دهید ، آهنگ های مورد علاقه خود را پخش کنید و وارد منطقه شوید. مطمئن نیستید که برنامه ای دارید؟ به دلیل عرق کردن آن (هنوز!) - شما را پوشانده است.

در زیر ، سیمز تمرین کل بدن را در اختیار ما قرار می دهد که باید حدود 30 دقیقه طول بکشد ، بعلاوه گزینه هایی برای تراز کردن آن تا 45 یا 60 دقیقه تمرین.

04
از 04
تمرین مبتدی-دوستانه 30 دقیقه با تمام بدن
برای انجام این تمرین ، تمام آنچه شما نیاز دارید دو دمبل متوسط ​​و سنگین و یک تشک است.

این تمرین می تواند به همان اندازه طولانی و کوتاه باشد که شما آنرا بسازید! برای اینکه 45 دقیقه تا 60 دقیقه طول بکشد ، سه تا چهار مجموعه مدار را انجام دهید و 5 دقیقه به ماست تردمیل اضافه کنید. اگر مدت کوتاهی در حال اجرا هستید ، فقط تعداد مجموعه هایی را که انجام می دهید کاهش دهید.

دست گرمی بازی کردن:

کشش 5 دقیقه ای
دویدن تردمیل سبک 5 دقیقه ای (3 تا 6 مایل در ساعت با سرعت 1.0)
مدارها:

مدار اول

6 فرش دو قلو (2 برابر)
6 ردیف خم (2x)
10 شیپور خاموشی (هر طرف 2 برابر)
مدار دوم

8 لنگر معکوس (2 برابر در هر پا)
6 پرس سربار (2 برابر)
4 فشار (2 برابر)
مدار سوم

5 وزن اسکوات (2 برابر)
5 پسوند سه قلو (2 برابر)
10 جک پرش (2 برابر)
مدار چهارم

8 بالابر (2x)
8 لمس انگشت پا (2x)
16 تردد دوچرخه (2 برابر)
دور فرسودگی به موقع:

اسکوات جهش (30 ثانیه)
حرکت به پایین (30 ثانیه)
کوهنوردان کوهستانی (30 ثانیه)
با کشش خنک پنج دقیقه ای خاتمه دهید.

  انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 31

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما