محل لوگو

قیمت کرم پودر نارس


قیمت کرم پودر نارس:

7 دلیل BeautyFIX در 1٪ جعبه های اشتراک برتر است
توسط KAITLIN WILLOW · 4 مه 2018

اشتراک فیس بوک اشتراک توییتر اشتراک گذاری Pinterest
به روز رسانی جعبه beautyfix
جعبه های اشتراک در چند سال اخیر به یکی از بهترین روش های خرید و کشف محصولات جدید تبدیل شده اند. کمتر از یک دهه پیش ، چند گزینه خوب برای انتخاب داشتید ، اما اکنون می توانید تمام خریدهای خود را فقط با مشترک شدن در جعبه ها انجام دهید. صرف نظر از نیاز و علایق شما - از تزئین کیک تا بسته بندی روز رستاخیز (بله ، این موارد وجود دارد) - می توانید جعبه ای پیدا کنید که ظاهراً فقط برای شما ایجاد شده است.

اگر در سال 2016 یکی از 21.4 میلیون بازدید کننده یک سایت جعبه اشتراک بودید ، می فهمید که چرا فقط طی چند سال محبوبیت تقریبا 3000 درصد منفجر شده است. و اگر شما نبودید ، ممکن است فقط مجبور شویم از شما یک م ofمن بسازیم.

BeautyFIX سهم Dermstore در زمینه مراقبت از پوست و زیبایی جعبه های اشتراک است. هر ماه توسط BeautyFIX که توسط متخصصان مراقبت از پوست تدریس می شود ، شش محصول یا بیشتر با ارزش کل 100 دلار + (که تقریباً چهار برابر مبلغی است که برای آن پرداخت می کنید) در نظر گرفته شده است. در هر جعبه انتظار می رود ترکیبی سالم از محصولات سایز بزرگ و لوکس در اندازه سفر - از جمله مراقبت از پوست ، مراقبت از مو و مواد آرایشی را مشاهده کنید.

کنجکاو هستید که بدانید چرا BeautyFIX همچنان مورد علاقه طرفداران است؟ ادامه مطلب

به روزرسانی بنر جعبه beautyfix
چه چیزی BeautyFIX را منحصر به فرد می کند؟
همانطور که در اعتیاد به اشتراک من ذکر شده است ، در حال حاضر بیش از 2000 جعبه اشتراک در دسترس است. BeautyFIX به طور مداوم در میان 20 محبوب ترین (یک درصد بالای همه جعبه های اشتراک!) قرار دارد. برای حفظ این نوع محبوبیت در چنین بازار اشباع شده ای ، مجبور بودیم چیزی ارائه دهیم که ما را از بقیه متمایز کند. چرا فقط به یک تمایز محدود می شویم؟ ما به شما هفت می دهیم.

1. تمرکز مراقبت از پوست
از بین 200 جعبه اشتراک متمرکز بر زیبایی ، ما تنها یک مورد برای مراقبت از پوست هستیم. زیبایی هرگز نباید فقط مربوط به آرایش باشد. این باید در مورد تغییر و محافظت از آن پوست گرانبهای شما باشد.

"من جعبه BeautyFIX را دوست دارم ، زیرا جعبه ای است که محصولات حرفه ای با کیفیت بالا را با قیمتی که هر کس می تواند ارائه دهد ، می دهد. من طرفدار آرایش زیاد نیستم بنابراین این واقعیت که جعبه محصولات مراقبت از پوست زیادی دارد برای من مناسب است. من مشترک جدیدی هستم اما منتظر آمدن جعبه های جدید خود نیستم !!!! "

–کریستا ، فیس بوک

2. تهیه شده برای همه گروه های سنی
در حالی که بسیاری از جعبه های زیبایی برای هزاره ها به بازار عرضه می شوند ، BeautyFIX محصولی را برای زنان در هر سنی ارائه می دهد. مشتریان ما با هیجان از اینکه سرانجام جعبه ای را برای شخصی در محدوده سنی خود پیدا کرده اند ، همیشه با ما نامه می نویسند!

"من چندین نوع جعبه زیبایی مشترک هستم اما این اشتراک مورد علاقه من است. من حداقل یک و اغلب دو محصول کاملاً بزرگ علاوه بر بسیاری از نمونه های لوکس را دریافت می کنم. آنها تقریباً همیشه برای نیازهای مراقبت از پوست من مناسب هستند. گاهی اوقات یکی دو دختر به دختر 40 ساله ام می دهم. "

مشتری –BeautyFIX

3. مراقبت عالی از مشتری
تیم خدمات مشتری برنده جایزه ما در اینجا برای کمک ، اطلاع رسانی و پشتیبانی به شما کمک می کند تا از اشتراک خود بیشترین بهره را ببرید. ما عاشق شنیدن نظرات شما هستیم!

"ارزش تمام جعبه های BeautyFIX 4-5 برابر هزینه ای است که ما برای آن می پردازیم و من به خاطر نظارت عالی و خدمات شگفت انگیز مشتری بسیار ممنونم. برای مراقبت از پوست و مو - BeautyFIX جعبه خرید من است. "

–لیا ، اعتیاد به اشتراک من

4. محصولات دارای درجه حرفه ای و معتبر
ما با دقت مارک های خود را بررسی می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین بهترین ها را دریافت می کنید. شما در هر جعبه نمونه ای از برخی از مارک ها و محصولات مورد علاقه ما را تجربه خواهید کرد.

"Dermstore به طور مداوم محصولات با کیفیت عالی برای مراقبت از پوست ارائه می دهد. هر جعبه ای که دریافت کرده ام از ارزش بالایی برخوردار است. من هیچ مورد دیگری را نمی دانم که همیشه شامل یک یا دو مورد با اندازه کامل باشد. من تقریبا همه محصولات مراقبت از پوستم را از درمستور خریداری نمی کنم. "

–جانت ، اعتیاد به اشتراک من

5. مجموعه های به موقع و مرتبط
هر ماه ، ما روی یک موضوع متفاوت تمرکز می کنیم. به عنوان مثال ، موضوعات جعبه گذشته مارک های ارگانیک و طبیعی ، محصولات ضروری مراقبت از آفتاب و محصولات مورد حمایت متخصص پوست بوده است.

"من اولین جعبه BeautyFIX را دو هفته پیش گرفتم و گیر افتاده ام. من همه چیز را در این جعبه دوست داشتم! مرطوب کننده Juice Beauty بسیار مغذی و ارگانیک است. من همه محصولات آبمیوه را دوست دارم. همه آنها ارگانیک هستند ، بوی خوبی دارند و به خوبی با پوست من رفتار می کنند. ارزش جعبه 180 دلار است و من همه چیز را در جعبه دوست داشتم. "

- راشل ، آنفلوآنستر

6. دستگاه های مفید
ما تمایل داریم که یک ابزار زیبایی را در جعبه های خود قرار دهیم تا طیف وسیعی از وسایل را به شما بدهد. ممکن است در یکی از جعبه های خود مسواک حرفه ای ، ابزاری برای زیبایی یا وسیله ای برای مراقبت از پوست پیدا کنید.

"من می توانم دلایل زیادی برای ضروری بودن BeautyFIX به شما ارائه دهم! انتخاب عالی از اندازه های کامل و لوکس ، انواع مارک ها. BeautyFIX مراقبت از پوست ، آرایش ، ابزار ، مو را ارائه می دهد. چه چیزی برای دوست داشتن نیست! من محصولی را کشف کرده ام که در غیر اینصورت به ذهنم خطور نمی کند. ادامه بده! "

–ماریجا ، فیس بوک

7. دسترسی انحصاری به راه اندازی های جدید
هنگامی که یک مارک تجاری قابل اشتیاق محصول جدیدی را به بازار عرضه می کند ، مشترکان BeautyFIX می توانند از اولین کسانی باشند که آن را امتحان می کنند. مشترک شوید تا دسترسی انحصاری داشته باشید

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل

 

  انتشار : ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 18

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما