محل لوگو

بهترین جعبه های اشتراک دوره برای کمک به شما برای ذخیره چرخه خود


بسته ای را برای وقت خود در ماه تهیه کنید
نوشته شده توسط مگان MCINTYRE
9 آوریل 2021 به روز شده
ویراستاران ما بهترین محصولات را به طور مستقل تحقیق ، آزمایش و توصیه می کنند. می توانید در اینجا درباره روند بررسی ما بیشتر بدانید. ما ممکن است در خریدهای انجام شده از پیوندهای انتخابی خود کمیسیون دریافت کنیم.

کورا
کورا
همه ما آنجا بوده ایم: چرخه ماهانه شما بازدید می کند و شما می خواهید تامپون یا پد قابل اعتماد خود را پیدا کنید ، فقط متوجه می شوید - اوه - فراموش کردید که دوباره سهام خود را ذخیره کنید. پس از آن وحشت اولیه ، مجبور می شوید برای نگهداری مجدد کالا به نزدیکترین داروخانه بروید و دعا می کنید که از طریق پد موقت خود خونریزی نکنید. فوق العاده سرگرم کننده ، درست است؟ بعد از اینکه چند بار آن ماجرا را پشت سر گذاشتید ، شروع به دیدن مقدار آن در جعبه اشتراک دوره می کنید.قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

این سرویس های ماهانه اطمینان حاصل می کنند که محصولات دوره ترجیحی خود را همیشه در دسترس داشته باشید ، بنابراین دیگر نگران این نخواهید بود که تامپون های بدون سیمی باشید. بهترین جعبه های اشتراک دوره به شما امکان می دهد دقیقاً همان چیزی را که نیاز دارید تنظیم کنید ، درصورت تمایل ، و حتی گاهی اوقات چند شگفتی اضافی را نیز دربر داشته باشید.

در اینجا ، ما بهترین اشتراک دوره را پیدا کرده ایم ، از اصول بدون حاشیه گرفته تا درمان لوکس فوق العاده جذاب. به خواندن ادامه دهید تا گزینه مناسب خود را پیدا کنید و دیگر هرگز مجبور به انجام کارهای اضطراری برای استفاده از تامپون نخواهید شد.

6 جعبه اشتراک بهترین دوره 2021
بهترین در کل: Cora
بهترین واریته: لولا
راحت ترین: باشگاه آتنا
بهترین برای مبانی: L.
بهترین برای Pampering: فروشگاه دوره
سازگار با محیط زیست: رائل
بهترین در کل: Cora

خرید در CORA.LIFE
هدف کورا این است که "دسترسی همه زنان به محصولات دوره ای ایمن و م effectiveثر و همچنین اطلاعات ارزشمند و قابل اعتماد برای آموزش و توانمند سازی" فراهم شود و آنها فقط در این کار فوق العاده عمل می کنند.

کورا علاوه بر اینکه مجموعه کاملی از محصولات سالم ، سازگار با محیط زیست ، بسیار قابل تنظیم و کنترل کننده مثانه را ارائه می دهد ، کورا همچنین با سازمان هایی در کنیا ، هند و ایالات متحده همکاری می کند تا با اهدای بخشی از هر یک از آنها ، وسایل قاعدگی را برای دختران و خانم ها فراهم کند. اشتراک اشتراک برای کمک به هدف.

محصولات کورا با پنبه ارگانیک ساخته می شوند و می توان آنها را بر اساس جریان ، با استفاده از تامپون یا بدون آن ، و در مقادیر ماهانه از پنج تا 24 انتخاب کرد. همچنین اگر شما گزینه های دوره استفاده مجدد را انتخاب می کنید ، لیوان های قاعدگی و لباس زیر را نیز ارائه می دهید.

مشترکان هر سه ماه یکبار صورتحساب دریافت می کنند و محموله ها را با قیمت های مختلف از حدود 6 دلار برای بوش های دوره ای تا 46 دلار برای بالشتک های یک شبه دریافت می کنند.


بهترین واریته: لولا

خرید در MYLOLA.COM
یک دلیل وجود دارد که لولا یکی از محبوب ترین مارک های دوره است - این مجموعه انواع مختلفی از جذب و جذب را ارائه می دهد ، بنابراین شما می توانید تحویل خود را مطابق با جریان خاص خود تنظیم کنید.

جعبه لوازم ضروری Lolas Period Essentials به شما امکان می دهد جعبه تامپون خود را بر اساس میزان جریان خود ترکیب و مطابقت دهید. بنابراین ، به جای خرید یک بسته فقط یک یا دو جاذب ، می توانید از بین چهار نوع مختلف انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که از هر کدام چند مورد می خواهید.

این مجموعه همراه با یک جعبه 18 تامپون (با انتخاب دلخواه شما) ، دستمال مرطوب کننده و آسترهای فوق العاده نازک است. همچنین می توانید با توجه به چرخه خود ، تصمیم بگیرید که هر چند وقت یک بار آن را دریافت کنید ، با گزینه های مختلف از هر سه تا شش ماه. قیمت ها تقریباً از 9 تا 38 دلار در ماه است ، بسته به اینکه کدام گزینه فرکانسی را انتخاب می کنید و چه تعداد محصول را در جعبه خود قرار می دهید.

بعلاوه ، این مارک فقط از پنبه ارگانیک استفاده می کند و هیچ گونه سم ، رنگ یا مواد مصنوعی اضافه نشده است - بنابراین می دانید که فقط چیزهای خوب را تهیه می کنید.


راحت ترین: باشگاه آتنا

خرید در ATHENACLUB.COM
آتنا کلاب جایی است که می خواهید همه کارها را یک باره انجام دهید - بدون سر و صدا ، بدون هیاهو. این مانند یک داروخانه آنلاین است که فقط مواردی را که واقعاً برای آنها خرید می کنید.

علاوه بر ارائه پد ، تامپون و آسترهای استاندارد خود ، می توانید موارد ضروری مانند تیغ ، شستشوی بدن و دئودورانت را نیز برای انتخاب به جعبه اشتراک خود تحویل بگیرید. قیمت تامپون ، آستر و لنت حدود 8 دلار در هر جعبه است ، در حالی که دستمال های تمیز کننده تقریبا 9 دلار است. به سادگی وسایل خود را انتخاب کنید ، تعداد دفعات خود را انتخاب کنید (هر ماه ، هر یک ماه دیگر یا هر سه ماه) ، و شما خوب می توانید بروید.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

كاپ قاعدگي

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

كاپ قاعدگي چيست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خريد كاپ قاعدگي

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

كاپ قاعدگي خريد

کاپ قاعدگی یا تامپون

قيمت كاپ قاعدگي

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از كاپ قاعدگي

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

  انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 15

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما