محل لوگو

نحوه استفاده از کاندوم زنانه


۱) باید روش استفاده از کاندوم زنانه را یاد بگیرید برای این کار دستورالعمل روی بسته را بادقت بخوانید. بسته كاندوم را باز كرده و يك كاندوم را از داخل آن برداريد. حلقه بسته داخلی را به هم نزدیک کنید.

کاربرد کاندوم زنانه

۲) در هر دو انتهای کاندوم زنانه یک حلقه لاستیکی انطافپذیر وجود دارد. انتهای حلقه بسته را تا جایی که بتوانید با انگشت داخل عمق کانال واژن قرار دهید ؛ این حلقه بالا و روبهروی دهانه رحم قرار می گیرد. حلقه خارجی یا انتهای باز قسمت جلوی واژن را میپوشاند و مانع ورود دهانه کاندوم به داخل واژن می شود.

استفاده از کاندوم زنانه

۳) درنهایت انگشت خود را بردارید. لبه دهانه کاندوم باید کاملاً از دهانه واژن خارج شود.

آموزش استفاده از کاندوم زنانه

۴) کاندوم باید ۸ ساعت قبل از شروع رابطه داخل مجرای تناسلی قرار دهید. هنگام رابطه جنسی ، آلت تناسلی شریک شما را از طریق لوله کاندوم به داخل مجرای تناسلی راه پیدا می کند به شما که مستقیم با واژن تماس ندارد.خرید کاندوم زنانه

۵) بعد از رابطه جنسی ، برخلاف کاندوم مردانه نیازی به کاندوم نیست از واژن بر می شود ؛ اگر این صورت ممکن است داخل واژن بریزد ، اگر این صورت شریک باشد ، شما هم دارید انزال می کنید. توصیه می شود در حالت خوابیده کاندوم را از بدن خارج سازید. شما باید را به بهرامی حلقه بیرونی کاندوم را بگیرید ، بچرخانید و از واژن بیرون بیاورید ؛ در حالي كه بايد مراقب باشيد مني را درون آن نگهداري كنم تا نریزد. فقط یک بار باید از کاندوم زنانه استفاده کنید و پس از اتمام کار آن را در سطل آشغال بیندازید. احتیاط کنید هنگام قرارگیری کاندوم آن را پیچ نداده یا پاره نکنید.

مطلب مرتبط
دیابت و رابطه جنسی | اثرات مخرب دیابت در رابطه جنسی
دقت در استفاده از کاندوم زنانه
طریقه گذاشتن کاندوم زنانه خیلی مهم است ؛ چون اگر از آن استفاده نکنید یا کاندوم سالم نباشد ، از بارداری و بیماریهای مقاربتی در امان نیستید. هنگامی که شما باید در مورد موارد زیر اطمینان حاصل کنید:

بسته بندی کاندوم قبل از استفاده از آسیب دیدگی باشد.
تاریخ مصرف کاندوم منقضی نشده است.
کاندوم شما در تمام مدت رابطه جنسی سالم بماند.
کاندوم حین استفاده از پاره نشود.
هنگام رابطه آلت تناسلی شریک شما در کاندوم بماند و از آن خارج از نشر.
كاندوم حین رابطه جنسی از واژن خارج نشود.
قسمت خارجی کاندوم به داخل واژن نفوذ نکند.
هرگز از یک کاندوم مصرف استفاده مجدد نکنید.
کاندومهای زنانه برای جایزه صحیح در واژن به کمی تمرین نیاز دارند.
بعضي از شخصيت موهوم كه پس از اينكه كاندوم در مجراي واژينال زنانه جايزه مي گيرد ، هنگامي كه رابطه جنسي شود وقتي آلت تناسلي مرد روي زن قرار مي گيرد تحريك مختصر شده و روحيه مرد از بين ميرود ؛ اما این تفکر درباره کاندوم زنانه اشتباه است و نقض می شود! از هشت ساعت قبل از رابطه جنسی وارد بدن شده و هیچ اثر منفی در تحریک مرد ایجاد نمی کند. ممکن است اگر قرار دادن کاندوم در بدن از شریک خود را بخواهید تا اگر این عمل را کنترل کنید ؛ این یک شروع جدی برای مقدمه رابطه تبدیل می شود.

خرید کاندوم زنانه

کاندوم زنانه خرید

کاندوم زنانه قیمت

قیمت کاندوم زنانه

فروش کاندوم زنانه

فروش قیمت کاندوم زنانه

عکس کاندوم زنانه قیمت

کاندوم زنانه


کاندم زنانه

کاندوم بانوان

کاندومزنانه

  انتشار : ۲۶ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 27

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما