محل لوگو

راهنمای خرید ریش‌تراش


اصلاح و مرتب کردن موهای صورت کار همیشگی آقایان است که باید بخشی از وقت خود را صرفاً انجام دهد. از قرن ها پیش از ابزارهای تیزی مانند تیغ برای اصلاح صورت استفاده از آن است. کیفیت تیغ اصلاح اصلاح شده با گذشت زمان تغییر کرده و با معرفی تکنولوژی جدید ، شما را معرفی می کند انواع جدیدتری را از اصلاح اصلاح کنید. ممکن است اصلاح قدیمی ترین و حتی پرترفدارترین وسیله اصلاح صورت باشد اما نمی توان گفت بهترین وسیله است. تیغ اصلاح هرچقدر هم که با کیفیت می شود به پوست آسیب برساند. ممکن است در راستای همین مشکل وجود داشته باشد که ماشین اصلاح اصلاح شده است. ماشین اصلاح صورت به دو دسته تریمر و ریش ترش تقسیمبندی ساخته شده است. تریمرها اصلاح می شوند اما اگر ریش تراش هایی داشته باشند که به آن «شیور» (ریش تراش) می زنند ، برای اصلاح طراحی شده اند.قیمت ریش تراش موزر

اولین ریش‌تراش برقی در سال ۱۹۳۰ توسط Jacob Schick طراحی و ساخته شد. مزیت ماشین اصلاح نسبت به تیغ این بودجه که احتیاجی به کف ریشتراسازی ندارد و برای اولین بار اصلاح صورت در حالت خشک خشک ممکن است تصویب شود. ماشین اصلاح صورت بهعنوان جایگزینی برای معرفی معرفی شد ، اما سالها طول کشید تا مردم به استفاده از ریش تراش برقی روی بیاورند. رمینگتون و فیلیپس اولین تولیدکنندگان ماشین اصلاح اصلاح برقی بودند. فیلیپس با طراحی اولین ریش تراش چرخشی ، از همان آغاز ابداعی بزرگ برای اصلاح موهای صورت از ته داشتن و تا امروز این نوع طراحی با موفقیت ادامه دارد. در طول سالهای گذشته ، مکانیزم برش مو توسط تیغه ریشتراش بسیار بزرگ شده است. به طور طبیعی ریش تراش های دیگری یکی از دو نوع تیغه چرخش و فویلی هستند که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا می شوند.

مشاهده تمام ریش هایتراش های

چرخشی یا فویلی
تیغه ریشتراش را باید مهمترین بخش آن دانست. همانطور که گفته شد ماشین اصلاح شده از نظر تیغه به دو نوع چرخشی و نوسانی (فویلی) تقسیم بندی شده است. هرکدام از این دو نوع ریش تراش طرفداران مخصوصاً برای داشتن خودشان دارید و نمی توانید به آنها بگویید که بهتر است. معتبرترین شرکت تولیدکننده ریش تراش های چرخشی فیلیپس است. در این زمینه فیلیپس در کنار خود رقیب قدرتمندی نمی تواند کنترل شود و از بین شرکت های معتبر تنها رمینگتون را بدون نام برد. اما تولیدکنندگان ریش تراشهای فویلی متنوعتر بوده اند و مشهورترین آنهای پاناسونیک و برون هستند. سر ریشتراش از یک یا چند تیغه به همراه پوششی فلزی روی تیغه های تشکیل شده است. ریش تراش های چرخشی عموماً سه تیغه هستند و ریش تراش های فویلی از یک تا پنج تیغه دارند.

راهنمای خرید ریش تراش - ریش‌تراش

مشاهده ریش‌تراشیده فویلی

راهنمای خرید ریش تراش - ریش‌تراش

مشاهده چرخش چرخشی

هرکدام از شرکت های تولید کننده تولید کننده ریش تراش مدیایی هستند که از تکنولوژی مخصوص شما در طراحی تیغه استفاده از استفاده می کنند. تیغه های ریشتراش های چرخشی فیلیپس دو لبه هستند که یک تیغه مو را بلند کرده و دیگر آن را قطع کرده است. تیغه های V شکل آخرین نوآوری فیلیپس در زمینه طراحی تیغه است. در جدیدترین ریش تراشهای پاناسونیک هم از تیغه های موجود با فناوری نانو و زاویه برش بهینه درجه ۳۰ استفاده شده است.

راهنمای خرید ریش تراش - ریش‌تراش

پوشش فلزی روی تیغه های هم خاصیت دارد. این پوشش باید به طور معمول اعمال شود که موهای خیلی کوتاه یا بلند و حتی موهای خوابیده زیر گردن را به سمت تیغه های هدایت کند. فلز فویلی ریش تراش های براون دارای سوراخ های لانه ززنبوری است که موهای صورت را در هر جهتی که وجود دارد ، گیراندازد. پاناسونیک در مدل های بالا رده خود را از رول های لغزان روی سری ریش استفاده می کند تا پوست را از روی التهاب نشود استفاده کند. فیلیپس نیز پوشش روی تیغه های سری ۷۰۰۰ خود را توسط ذرات طراحی پوشش داده شده برای پوست حساس به مناسب باشد.

قیمت ریش تراش موزر

قیمت ماشین ریش تراش موزر

قیمت ریش تراش موزر 7 دنده

فیلیپس ریش تراش

ریش تراش کیمی

قیمت ریش تراش براون

قیمت موزر فیلیپس

ماشین صورت تراشی

ریش تراش فیلیپس سری 9000

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس ضد آب سری 9000

ریش تراش پرومکس

خرید ماشین ریش تراش

ماشین ریش تراش براون

ریش تراش براون سری 3

قیمت ریش تراش فیلیپس at890

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس

ماشین ریش تراش پاناسونیک

قیمت ریش تراش پاناسونیک

سه تیغ

ریش تراش فیلیپس at890 تقلبی

ریش تراش براون سری 9

ریش تراش ارزان

سه تیغ فیلیپس

ریش تراش رمینگتون

ریش تراش براون سری 7

  انتشار : ۲۸ تیر ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 37

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما