محل لوگو

مزایا و معایب تیغ


برقتیغ برقی

اولین تیغ ​​برقی در دهه 1930 تولید شد. تیغ برقی وسیله ای است که دارای تیغه های گردان است که اساساً موها را بلند و کوتاه می کند (بخوانید: تکان دهید و برش دهید). آنها برای راحتی و هزینه کلی پایین مالکیت (بدون کارتریج های پر کننده گران قیمت) تبلیغ می شوند. اکثر تیغ های برقی معاصر دارای باتری قابل شارژ هستند و برای اصلاح در شرایط خشک طراحی شده اند. برخی از نوآوری های اخیر وجود دارد که امکان تراشیدن خیس با تیغ برقی را فراهم می کند. این نوآوری ها این س begال را ایجاد می کند که اگر برای اصلاح موهای مرطوب به مشکل برخورده اید ، چرا آن را به صورت یک اصلاح کلاسیک تست شده کلاسیک انتخاب نکنید و آن را درست انجام دهید؟ برخی ادعا می کنند که تیغ برقی برای پوست های حساس مفید است. با این حال ، تیغ برقی به مهربانی ای که ابزار اصلاح مناسب و محصولات اصلاح با کیفیت بالا به پوست های حساس ارائه می دهد نزدیک نمی شود.ماشین ریش تراش براون

مو

جوانب مثبت
برای مردان با ریش بسیار فرفری مناسب است.
مردان با موهای صورت بسیار مجعد ممکن است هنگامی که موها با تیغه محکم بریده می شوند دچار مشکلات پوستی شوند. برای این مردان ، تراشیدن نزدیک با تیغ ممکن است باعث پیچیده شدن موهای آنها در زیر پوست شود و باعث مشکلات پوستی ، آکنه یا موهای روییده شود. برای این مردان و این مردان به تنهایی ، تیغ برقی ممکن است نتیجه بهتری به همراه داشته باشد. برای بقیه ، این راه تنبلی است. نکن. فقط نکن

منفی ها
بسیاری وجود دارد ، از کجا شروع کنیم؟

احساس ناخوشایند.
تیغ های برقی برای صورت احساس خوشایندی ندارند. مدتی طول می کشد تا به آن عادت کنید و یاد بگیرید که حتی آن را به درستی انجام دهید. بسیاری از استفاده کنندگان از تیغ برقی شکایت دارند که احساس می کنند موهایشان از صورتشان در حال کنده شدن است.

تحریک و مشکلات پوستی.
ریش تراش های برقی ممکن است باعث تحریک زیادی شوند ، زیرا برای اصلاح موهای کوتاه نیاز به چندین بار عبور از روی پوست است. برای بسیاری ، حتی یک بار برای پوست تحریک کننده است. پاسهای متعدد به معنی تحریک چند برابر است. بسیاری از کاربران از بثورات شکایت دارند و از قضا ، تیغ بر اثر استفاده از تیغ برقی می سوزد.

ناتوانی در مطابقت با خطوط صورت.
این تیغ ​​ها روی پوست صاف خوب است ، اما در نواحی صورت با خطوط بیشتر یا روی پوست زبر ضعیف عمل می کند. نتیجه یک اصلاح لکه دار است.

مو

حداقل اصلاح نزدیک.
با استفاده از یک جفت دستگاه برش پرچ می توان تراشید نزدیک تر.

برای پوست مضر است.
راه بهتر برای بیان این مطلب این است که تقریباً هر روش دیگری برای اصلاح برای پوست مفید است زیرا حداقل سطحی از لایه برداری را ارائه می دهند. لایه برداری به انعطاف پذیری و جوان ماندن پوست کمک می کند.

قیمت ریش تراش موزر

قیمت ماشین ریش تراش موزر

قیمت ریش تراش موزر 7 دنده

فیلیپس ریش تراش

ریش تراش کیمی

قیمت ریش تراش براون

قیمت موزر فیلیپس

ماشین صورت تراشی

ریش تراش فیلیپس سری 9000

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس ضد آب سری 9000

ریش تراش پرومکس

خرید ماشین ریش تراش

ماشین ریش تراش براون

ریش تراش براون سری 3

قیمت ریش تراش فیلیپس at890

قیمت ماشین ریش تراش فیلیپس

ماشین ریش تراش پاناسونیک

قیمت ریش تراش پاناسونیک

سه تیغ

ریش تراش فیلیپس at890 تقلبی

ریش تراش براون سری 9

ریش تراش ارزان

سه تیغ فیلیپس

ریش تراش رمینگتون

ریش تراش براون سری 7

  انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 32

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما