محل لوگو

مزایا و معایب کاندوم زنانه


کاندوم اولین خط دفاعی بهداشت عمومی در مورد محافظت از ما در برابر بیماریهای مقاربتی است - تا آنجا که قرار دادن کاندوم روی موز تصویر تعیین کننده آموزش جنسی بسیاری از افراد است. اما گزینه های بیشتری از آنچه تصور می کنید وجود دارد.

تصویر میلی ایوانز
نویسنده Milly Evans · بررسی شده توسط دکتر سارا جارویس MBE
30 اکتبر -19 · 5 دقیقه خوانده شده
کاندومهای داخلی هرگز پس از معرفی در سال 1992 از بین نرفتند. در عوض آنها یک محصول تفرقه انگیز شدند - اکثر افرادی که آنها را امتحان کرده اند یا آنها را دوست دارند یا از آنها متنفر هستند. بسیاری از مردم حتی نمی دانند که آنها وجود دارند. بنابراین ما در مورد مزایا و معایب آن صحبت می کنیم تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا کاندوم داخلی برای شما مناسب است یا خیر.فروش کاندوم زنانه

 

کاندوم داخلی چیست؟
آنچه ما معمولاً به عنوان کاندوم تشخیص می دهیم - هنگامی که شبیه یک کلاه لاستیکی کوچک می شود - در واقع کاندوم "مردانه" یا "خارجی" است که روی آلت تناسلی پوشیده می شود. کاندوم "زن" یا "Femidom" ، که امروزه به عنوان کاندوم داخلی شناخته می شود ، یک روش سد کننده است که برای محافظت در برابر بارداری و بیماری های مقاربتی در واژن یا مقعد قرار می گیرد. کیسه ای نرم و نرم است که در هر انتهای آن حلقه وجود دارد: یکی برای نگه داشتن کاندوم در داخل و دیگری که بیرون از بدن آویزان است.

کاندوم داخلی تنها روش مانعی برای رابطه جنسی است که توسط فرد دریافت کننده کنترل می شود. بر خلاف کاندوم سنتی ، کاندوم داخلی متکی به شخصی نیست که آلت تناسلی یا اسباب بازی جنسی آن را پوشیده و می داند چگونه این کار را به درستی انجام دهد.

کاندوم های داخلی را می توان به صورت واژینال یا آنال استفاده کرد ، اگرچه تحقیقات محدودی در مورد اثربخشی آنها برای رابطه مقعدی وجود دارد. جکی ردینگ ، رئیس بخش جراحی جوانان می گوید: "برخی از مردان که با مردان (MSM) رابطه جنسی دارند از کاندوم داخلی در راست روده خود استفاده می کنند - معمولاً حلقه بالایی را بیرون می آورند - به همین دلیل است که امروزه آنها بیشتر کاندوم داخلی نامیده می شوند تا Femidoms." موسسه خیریه سلامت جنسی ، بروک

او توضیح می دهد: "آنها از هر دو طرف درگیر و پذیرنده محافظت می کنند ، اما اگر شریک پذیرنده بدون تغییر کاندوم بیش از یک شریک داشته باشد ، آنها فقط از شریک پذیرنده محافظت می کنند."

پس از استفاده از کاندوم داخلی ، برخلاف کاندوم خارجی ، لازم نیست بلافاصله آن را خارج کنید. هنگامی که از واژن یا مقعد خارج می شود ، انتهای آن باید پیچیده شود تا حاوی هرگونه انزال باشد و کاندوم باید دور ریخته شود.

Patient.info
گزینه های ما برای جوانب مثبت و منفی کاندوم زنانه
کدام نوع کاندوم برای جلوگیری از بارداری بهتر است؟
در حال حاضر کاندوم های مختلفی برای انتخاب وجود دارد ، در طیف گسترده ای از رنگ ها ، اشکال و ...

4 دقیقه
همین امروز آزمایش بده
پروفایل خون و ادرار سلامت جنسی در حال حاضر در دسترسی بیماران موجود است

اکنون ثبت کن
فواید
کاندوم های داخلی را می توانید تا هشت ساعت قبل از رابطه جنسی قرار دهید ، بنابراین قرار دادن کاندوم در آن باعث از بین رفتن روحیه و یا اختلال در نعوظ نمی شود.

این نیز یکی از معایب آن است. برخی از کاربران توصیه می کنند که کاندوم داخلی باید حداقل بیست دقیقه قبل از رابطه جنسی قرار داده شود تا موثر و راحت باشد زیرا به چسبیدن کاندوم به دیواره واژن یا مقعد کمک می کند. این بدان معناست که شما باید بتوانید تا حدی پیش بینی کنید که رابطه جنسی دارید. برخلاف کاندوم مردانه ، کاندوم داخلی برای استفاده نیاز به نعوظ ندارد.

دکتر النور دراگر ، متخصص طب ادراری تناسلی و سخنگوی BASHH می گوید که کاندوم داخلی از ماده ای متفاوت با کاندوم خارجی ساخته می شود. "کاندوم های داخلی به طور معمول از پلی اورتان یا نیتریل ساخته می شوند و نه از لاتکس ، که بیشتر کاندوم های خارجی از آن ساخته می شوند ، بنابراین برای افرادی که حساسیت به لاتکس دارند مناسب است. این همچنین به این معنی است که می توان آنها را با انواع روان کننده ها استفاده کرد. "

دراگر توضیح می دهد که برخی از افراد متوجه می شوند که کاندوم داخلی می تواند لذت جنسی را افزایش دهد. "حلقه خارجی در نزدیکی کلیتوریس قرار دارد ، به طوری که برخی از افراد متوجه می شوند که در طول رابطه جنسی تحریک بیشتری می کند و می تواند تجربه را افزایش دهد."

سایر کاربران کاندوم داخلی از این که بتوانند سلامت جنسی خود را به دست گرفته و با خیال راحت تر از این که از خود در برابر بارداری و بیماری های مقاربتی محافظت می کنند ، احساس راحتی می کنند ، لذت می برند. برای افرادی که آلت تناسلی دارند و از کاندوم سنتی خوششان نمی آید زیرا احساس تنگی می کنند ، کاندوم داخلی ممکن است راه حل باشد زیرا راحت تر جا می شوند.

خرید کاندوم زنانه

کاندوم زنانه خرید

کاندوم زنانه قیمت

قیمت کاندوم زنانه

فروش کاندوم زنانه

فروش قیمت کاندوم زنانه

عکس کاندوم زنانه قیمت

کاندوم زنانه


کاندم زنانه

کاندوم بانوان

کاندومزنانه

  انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 27

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما