محل لوگو

چگونه می توان آرایش چشم عروس را به طور کامل بکار برد؟


عروسی یکی از مهمترین وقایع در زندگی هر زن است و ما می خواهیم بدون توجه به آنچه در این روز کامل است به نظر برسیم. دانستن اینکه چشم ها بهترین ویژگی صورت هستند ، باید آنها را با آرایش کامل عروس برای چشم برجسته کنید. چشم ها حجم می گویند و همه می توانند آن چشم های درخشان عروس را بخوانند.

این مقاله آرایش عروس هندی به شما کمک می کند تا در روز ویژه خود چشم کاملی از چشم ها داشته باشید.


آرایش چشم عروس را کاملاً پینیت کنید
نکاتی قبل از آرایش:

1) ابروهای خود را قبل از روز عروسی یکی انجام دهید. انجام این کار در همان روز ، قرمزی و سوزش قابل مشاهده را نشان می دهد که می تواند نگاه شما به روز را خراب کند.


2) بخوبی بخوابید تا از محافل تیره و تورم زیر چشم خودداری کنید.

3) اگر خودتان این کار را انجام می دهید محصولاتی را که برای آرایش چشم لازم دارید خریداری کنید: این دامنه می تواند شامل آن باشد

الف) بافت
b) بنیاد / کانسیلر
ج) خط چشم
د) ریمل
ه) مداد کاجال یا کهول
و) سایه چشم
g) برخی از برس ها
ساعت) شلاق چشم یا مژه های چشم

 

مرحله 1:
با تمیز کردن و مرطوب کردن کامل صورت و گردن شروع کنید. فونداسیونی را متناسب با نوع پوست خود مخلوط کرده و آن را بر روی صورت و گردن خود در یک الگوی یکنواخت بمالید.

گام 2:
یک کانسیلر را روی چشمان خود ، روی لکه های تیره (در صورت وجود) و حلقه های تیره بزنید تا با رنگ پوست مطابقت داشته باشد. پس از دریافت صدای بی عیب و نقص ، به مرحله 3 بروید.

مرحله 3:
سایه چشم را انتخاب کنید که با رنگ لباس شما مطابقت داشته باشد ، در غیر این صورت ، طلایی با ترکیب مشکی دودی مناسب هر یک از رنگ های لباس است. از یک برس خوب و مارک دار با کیفیت بالا استفاده کنید تا سایه چشم را روی درب بکشید ، دقیقاً بالای چانه ، از داخل (قسمت بینی) شروع کرده و به سمت خارج حرکت کنید.

یک کت دیگر را دوباره از وسط درب بمالید ، به سمت گوشه چشم خود سکته کنید و سایه را به خوبی مخلوط کنید. این روش به شما کمک می کند تا تن ها را به طور یکسان تعادل برقرار کنید.


آرایش چشم عروس Pinit
عروس بسیار زیبا ، در اینجا زن سبک و جلف کوچک ویژه عروس شما وجود دارد. از آن لذت ببرید!

29 زیباترین تصاویر عروس هندی
60 بهترین نکات آرایش عروس هندی
10 عکس برتر آرایش عروس بالیوود

مرحله 4:
کجال برای چشم: کجال را مانند آنچه معمولاً انجام می دهی اعمال کن. یک لایه ضخیم نکنید زیرا بیشتر از قسمت تحتانی چشم روی درب تمرکز می کنیم.

مرحله 5:
قدم بعدی استفاده از خط چشم با ثابت نگه داشتن دست ها است. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید ، با یک خط نازک در نزدیکی گوشه داخلی و یک ضخیم به سمت گوشه بیرونی چشم خود شروع کنید. بسته به نوع ظاهری که ایجاد می کنید ، می توانید الگوی خط چشم خود را از جمله بالدار ، کشیده یا مخلوط با مژه های دروغین ، دو بال بالدار و غیره نیز انتخاب کنید.


نکاتی قبل از آرایش Pinit

مرحله 6:
ریمل مژه و ابرو ظاهری ضخیم به مژگان چشم شما می بخشد. آن را محکم و بدون خراب کردن آستر و کجال اعمال کنید.


ضربه شلاق چشم Pinit
بعد از خشک شدن ریمل کاملاً از ریمل استفاده کنید. شکل به مژگان شما می بخشد.


آرایش چشم Pinit
همچنین می توانید برای ظاهری شلاق ، مژه های چشم کاذب را امتحان کنید. با این حال ، بیش از موارد تزئینی را انتخاب نکنید. بیشتر بر روی سایه چشم و خط چشم تمرکز کنید. همچنین رنگ هایی که شما انتخاب می کنید باید کاملاً لباس شما را تکمیل کند تا ظاهر کاملی داشته باشد!

مرجع:ثانیکالا

  انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 34

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما