محل لوگو

10 برترین ناخن اسپا در بمبئی


واقعیت کلیشه ای که بمبئی شهر استایل و زرق و برق است به دلایل خوبی است. مردم بمبئی به سرعت در حال جلب توجه به روندهای نوظهور مد هستند و همین امر در مورد هنر ناخن نیز صدق می کند. اگر در شهر بمبئی سکونت دارید و مدت طولانی برای تجربه هنر ناخن هستید ، مناسب است که شما را در لیست ما در بین ده سالن برتر هنر ناخن در بمبئی بخوانید.

Nail Spa Mumbai - ده مورد برتر هنری ناخن در بمبئی:
1. آکادمی هنر ناخن:
این که آیا شما می خواهید ناخن های خود را با هنر ناخن زیباتر کنید یا به این هنر مرسوم ، تسلط داشته باشید ، آکادمی ناخن هنر در بمبئی مکانی است که در آن حضور دارید. با بیش از 9 سال تجربه در مانیکور و درمان ناخن ، این اسپا و موسسه هنری ناخن به سرپرستی آقای پاشانت سوناوان جایی است که برتری و تخصص در آن وجود دارد.

امتیاز: 5/5


2. سالن و آکادمی کاپیل:
از طیف گسترده ای از روش های هنر ناخن استفاده کنید ، خواه نقاشی دست ، تکنیک برس هوا ، مواد افزودنی ژل ، پسوند اکریلیک یا هنر ناخن برجسته دائمی را در سالن ناخن Kapil انتخاب کنید. این مکان دیگری برای تسلط بر هنر ناخن از طریق راهنمایی مربیان خبره است.

امتیاز: 4.5 / 5

3. سالن سرخ شدن:
متخصصان هنرهای ناخن در Blush Salon ، متخصص در زمینه خدمات زیبایی ، کار بسیار خوبی را در تنظیم تنظیمات ترجیحی مشتری در طرح ها و رنگ ها انجام می دهند تا هنر ناخن زیبایی و بی نقص داشته باشد. کمی گران قیمت و عالی اما خدمات ارزش هر روپیه را دارد.

آدرس: فروشگاه شماره 19 ، برج باغ ماهواره ای فاز 2 ، جاده فیلم شهر ، شرق گورگو ، بمبئی

امتیاز: 4/5

4. سالن آب میوه:
این زنجیره سالن در سراسر هند پایگاههای مختلفی را در سراسر بمبئی ایجاد کرده است و گام های بلندی را برای تبدیل شدن به مکانی مکانی شیک تر در پیش گرفته است. انتخاب خود را از طیف گسترده ای از طرح ها و تکنیک های هنری ناخن در سالن آب میوه صرف کنید ، شما به سادگی برای انتخاب خود فاسد می شوید.

آدرس: 4-B، Royal Terrace Building، طبقه 1، Road Wodehouse، Colaba، Mumbai 400005

امتیاز: 4/5

5. سالن جاوید حبیب:
کارشناسان جاوید حبیب به هنر نقاشی ناخن تسلط پیدا کرده اند ، بنابراین ترجیحات خود را بیان کنید و بگذارید جادوی خود را انجام دهد.

آدرس: Atria Mall ، 161 ، طبقه اول ، دکتر AB Road ، ورلی ، بمبئی 400018

6. لاک ناخن و موهای زائد:
این آبگرم ناخن در لس آنجلس نیست بلکه در خود بمبئی خود شماست ، همانطور که از نام این متخصصان وجود دارد ، متخصصان هنرهای ناخن و ناخن را متخصص می دانند. انتخاب خود را از طیف گسترده ای از ناخن ها ، طرح ها و نقوش استفاده کنید ، بگذارید متخصصان اینجا بقیه را کنترل کنند و به خانه برگردند.

آدرس: فروشگاه شماره 118 ، طبقه اول ، گالریا مال ، پویایی ، بمبئی 400076

امتیاز: 4/5

7. نکته و انگشتی The Art Private Ltd:
Tip and Toe با تأکید جدی بر روی درمان های ناخن و مانیکور ، سالن تخصصی ناخن بمبئی است. برای طیف گسترده ای از درمان و هنر ناخن ها به اینجا بیایید و به خانه کاملاً راضی شوید. مطمئناً از این مکان یک هنر ناخن کامل در بمبئی کسب خواهید کرد.

آدرس: Ground Ground، G / 06، Infiniti Mall، New Link Road، Malad West، Mumbai 400064

امتیاز: 4.5 / 5

8. نوبار هند:
نوبر هند ، یکی دیگر از سالن های تخصصی ناخن ، نیرویی است که اگر به دنبال هنر ناخن شیک و مد روز هستید و حتی اگر می خواهید به نقاشی ناخن و هنر ناخن تسلط پیدا کنید ، باید حساب کنید. در این سالن ناخن کارآمد و دوستانه از میان طیف گسترده ای از ناخن ها ، طرح ها و نقوش ناخن خود انتخاب کنید.

آدرس: A / 22 Elco Arcade ، جنب Globus ، Hill Road ، Bandra West ، بمبئی 400050

[بخوانید: بهترین ناخن پالتو بالا لهستانی]

9. سالن خانوادگی حرفه ای:
این سالن یونیزکس همانطور که از نام آن پیداست برای کل خانواده است بنابراین حتی بقیه اعضای خانواده شما می توانند انتخاب خود را از طیف وسیعی از زیبایی و درمان های مو انجام دهند که می توانید در هنر زیبای نقاشی و تزئینات ناخن زیاده روی کنید.

آدرس: فروشگاه شماره 1 و 7 ، دادگاه وینسنت ، دادار شرقی ، بمبئی 400014

امتیاز: 3.5 / 5

10. سالن بنزایی یونیسکس:
آخرین و قطعاً کمترین چیزی که در لیست نیست ، سالن بنزایی سالهاست که نامی شناخته شده در بمبئی است. اما ، این مانع از تسلط آنها بر هنر نسبتاً جدیدی مانند نقاشی و طراحی ناخن نمی شود. خوب ارزش امتحان کردن ، سالن بنزایی هم مقرون به صرفه است و هم مناسب است.

آدرس: فروشگاه شماره 3 ، آپارتمان Dunes نقره ، Hastikar Marg ، خط تاتا پرس ، Prabha Devi ، بمبئی 400025

امتیاز: 4/5

[بخوانید: هنر ناخن]

بنابراین ، کدام یک را می خواهید امتحان کنید؟ کدام ناخن آبگرم بمبئی را که می خواهید بازدید کنید؟ نظر ما را شلیک کنید

مرجع:ثانیکالا

  انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 38

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما