محل لوگو

Dramatic Cut Crease Makeup Makeup Eye Arabic - آموزش با مراحل تفصیلی و تصاویر


آیا می خواهید امسال چیز جدیدی را امتحان کنید تا چشمانتان بلند شود؟ پس شما در جایگاه درست قرار دارید! ما یک آرایش چشم خیره کننده و چشمگیر را برای شما به ارمغان می آوریم که زیبایی چشمان شما را به بهترین وجه ممکن جلوه می دهد. برای یادگیری قدم به قدم تصویر آرایش چشم عربی کرایه برش چشم ، این آموزش را دنبال کنید. آرایش چشم عربی شکاف بر دو عنصر مهم تمرکز دارد - آرایش چشم جسورانه و چشمگیر با لب های ظریف و آرایش صورت. شما می توانید فقط با پیروی از آموزش مرحله به مرحله که در زیر ذکر شده است ، این نوع آرایش را مجدداً بازسازی کنید.

آموزش گام به گام برای آرایش چشم عربی نگاه کنید:
بیایید با آموزش شروع کنیم:

مرحله 1:

آموزش آموزش آرایش چشم عربی Cut Crease - آرایش چشم Pinit

با چشمان تمیز و تازه شروع کنید. برای آبرسانی از قسمت ظریف چشم ، از یک کرم چشم مناسب استفاده کنید. در اینجا ، من از کرم چشم بادام Banjara استفاده کرده ام. تمام محافل تاریک خود را با یک مخفی کننده وظیفه سنگین مخفی کنید. این مرحله باعث می شود آرایش چشم شما بلند شود و به تعریف دقیق تری در چشم شما کمک کند. من از مخفیگاه استتار Kryolan درام استفاده کرده ام تا محافل تاریک خود را مخفی و روشن کنم.

بیایید آرایش چشم را شروع کنیم. از یک برس باریک چشم باریک برای ایجاد یک ظاهر بریدگی شدید استفاده کنید. من از برس Eyeliner آدری استفاده کرده ام ، زیرا این بسیار خوب است و برای ترسیم خطوط دقیق و دقیق است. با دنبال کردن چین و چروک طبیعی چشمان خود ، با ترسیم یک خط شروع کنید. اگر چشمان خود را باز نگه دارید ، به راحتی می توانید ناحیه خارش را پیدا کنید.

گام 2:

Cut Crease آموزش آرایش چشم عربی (2) - آرایش چشم Pinit
خط را به طور کامل تا گوشه بیرونی بیرونی چشم بکشید و شروع به انداختن آن کمی کنید. برای ارائه زاویه ای مانند ظاهر ، خط چشم بالدار را بکشید. این یک تعریف چشمگیر خوب به شکل چشم شما قرض می دهد.

مرحله 3:

آموزش آموزش آرایش چشم عربی Cut Crease (3) - Makeup Makeup Pinit
سپس با ایجاد سکته های کوتاهتر و کوچکتر با یک دست ثابت ، خط را به آرامی به سمت پایین بیاورید و خط را به گوشه گوشه بیرونی خط شلاق فوقانی خود وصل کنید. انگشت کوچک را روی ناحیه گونه خود قرار دهید تا دست شما محکم شود و از اشتباه خودداری کنید.

مرحله 4:

Cut Crease آموزش آرایش چشم عربی (4) - آرایش چشم Pinit
حال خط چشم را به سمت داخل بکشید و به آرامی نوارهای ترکیبی کوچک و کوتاه ایجاد کنید تا یک انتقال نرم از آستر چشم ایجاد شود. برای رسیدن به این مرحله می توانید از یک برس دودکش یا یک قلم مو استفاده کنید. سپس بیرونی ترین گوشه چشم را با همان کجال پر کنید تا جلوه ای دودی برای آرایش چشم عربی ایجاد شود.

مرحله 5:

Cut Crease آموزش آرایش چشم عربی (5) - آرایش چشم Pinit
سایه چشم براق و تیره رنگ طلایی را در مرکز پلک بزنید. شما می توانید مطابق اولویت خود این سایه چشم را نیشگون بگیرید. شما می توانید یک سایه چشم آبی ، سبز یا بنفش را انتخاب کنید. سایه چشم را لکه دار کنید و از مخلوط کردن خودداری کنید زیرا می خواهیم شدت روشن تری ایجاد کنیم.

مرحله 6:

آموزش آموزش آرایش چشم عربی Cut Crease (6) - Makeup Pinit Makeup Eye Pinit
سایه چشم مشکی مات را بر روی مناطقی که از کاجال استفاده شده است برای تنظیم آن و جلوگیری از خارش استفاده کنید. سپس از یک برس مخلوط کن کوچک استفاده کنید و سایه های مشکی طلایی و مات را مخلوط کنید. اگر دوست دارید ظاهر کمتری را حفظ کنید می توانید آرایش چشم را در اینجا متوقف کنید. اما ، اگر عاشق ورزش به چشم های عمیق و شدید هستید ، پیش بروید و قدم بعدی را دنبال کنید!

مرحله 7:

آموزش آموزش آرایش چشم عربی Cut Crease (7) - Makeup Pinit Makeup Eye Pinit
با ایجاد یک شکل مثلثی ، سایه چشم رنگی عمیق را روی مرکز درب خود بمالید تا ابعاد آن به درب متحرک ناحیه چشم اضافه شود. با استفاده از یک برس مخلوط ، آن را به آرامی با سایه چشم طلایی و سیاه مخلوط کنید.

مرحله 8:

آموزش آموزش آرایش چشم عربی Cut Crease (8) - آرایش چشم Pinit عربی
همان سایه چشم تیره رنگ را به خط شلاق پایین بکشید. سپس ریمل بزنید و چشمانتان را خط بزنید تا ظاهر کامل شود.

شما انجام دادید! این آرایش چشم عربی بسیار جسورانه و چشمگیر است. اگر می خواهید به دنبال ظاهری سبک تر بروید ، رنگ را از سیاه به قهوه ای تغییر دهید. چیز دیگری را امتحان کنید و وای به جمعیت! آن را امتحان کنید و به ما اطلاع دهید.

مرجع:ثانیکالا

  انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 40

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما