محل لوگو

بهترین شلوارهای تمرینی با کمربند بالا همه زیر 100 دلار


توسط LOCKE HUGHES به روز شده در تاریخ 04/21/20
اشتراک گذاری
پین
پست الکترونیک
سردبیران ما به طور مستقل بهترین محصولات را تحقیق ، آزمایش و توصیه می کنند؛ شما می توانید اطلاعات بیشتری در مورد روند بررسی ما در اینجا کسب کنید. ما ممکن است کمیسیون مربوط به خریدهای انجام شده از پیوندهای انتخابی خود را دریافت کنیم

چه در اطراف زانوها مشغول قلم زدن باشید ، چه در کمر خم شوید ، یا خیلی در همه جای اشتباه تنگ هستید ، شلوار ناراحت کننده ممکن است یک اتفاق آزار دهنده برای یک تمرین خوب باشد. راه حل: روی یک جفت شلوار تمرین با کیفیت بالا و کمر سرمایه گذاری کنید. در زیر 12 انتخاب برتر ما وجود دارد ، و بهترین قسمت؟ همه زیر 100 دلار هستند.

آلو یوگا شیلا پا

ALOYOGA.COM را خریداری کنید
این شلوارهای رنگی مسدود از خیابان تا استودیو ایستاده اند. این شلوارهای ساخته شده با امضای Alo با پارچه بسیار نرم و یک درز کمربند دلبر دلبند ، به گونه ای طراحی شده اند که به آنها کمک می کند تا در جایی که حساب می شود ، بلند و محاصره شوند.


ساق بلند بخار Skechers

خرید در SKECHERS.COM
با داشتن یک ایستادگی و طراحی رنگارنگ در قسمت جلوی پنل های جانبی ، این شلوارهای نرم و عرق کننده عرق را می توان برای انواع تمرینات پوشید. کلیدها یا کارت خود را در جیب داخلی پنهان در قسمت پشتی قرار دهید.


Lululemon Wunder Under Super Rise Tight

LULULEMON خریداری کنید
انتخاب تمرین شما - از اجرای تا تمرینات قدرتی - هرچه که باشد ، این شلوارهای همه منظوره را پوشش داده اید ... به معنای واقعی کلمه. به گونه ای طراحی شده است که بدن شما مانند "آغوش راحت" متناسب باشد و شما را محکم نگه دارد (بدون فشار).


شلوارهای ساق بلند Terez Love & Leopards

خرید در آمازون
بند کمر سه اینچی ، هسته شما را ایمن نگه می دارد ، در حالی که پارچه بسیار کشش و سبک وزن عرق را از بین می برد. بعلاوه ، الگوی پر جنب و جوش و چشم نواز هنگام انتخاب تمرین به پایان می رسد به عنوان یک حواس پرت مفید است.


شلوار تمرینی کمر بالا Sweaty Betty High Shine High

خرید در SWEATYBETTY.COM
دارای یک ضمانت "100٪ چمباتمه زدن" ، این شلوارک ها نه تنها براق و شیک هستند ، بلکه آنها همچنین برای جابجایی با شما مجسمه می گیرند ، عرق را ترک می کنند. این مارک توصیه می کند تا از یک حمایت پشتیبان اضافی استفاده کند.


شلوار استراحت ساق بلند یوگا یوگا

خرید در BLOOMINGDALES.COM
این شلوارهای نرم لبنی مورد علاقه مشتری هستند - بررسی های عجیب و غریب شامل "نمی توان دست از دست زدن به آنها گرفت!" و "وسواس این شلوارهای ساق دار!" آنها همچنین برای اینکه قابل شستشوی ماشین و خشک کن باشند امتیاز بیشتری کسب می کنند.


Athleta All In Tight

در GAP.COM خریداری کنید
ساخته شده با تمرین های متوسط ​​و پر فشار در ذهن ، این ویژگی های لباس مجلل مجلل و بند کمر تضمین نمی کند که بتوانید به هم بچرخید یا به دور خود بچرخید ، هر چقدر هم که حرکت کنید. آنها همچنین دارای چهار جیب هستند - یکی در طرفین با یک زیپ اضافی ، به علاوه یکی که در بند کمر پنهان است.


شلوار جوراب شلواری فشرده بالا جمع دخترانه

خرید در GIRLFRIEND.COM
برای سیاره خوب باشید - و بدن خود را. این شلوارهای استانی بلند از بطری های آب قابل بازیافت ساخته شده اند و خودشان قابل بازیافت هستند. پارچه انعطاف پذیر اما پشتیبان از هرگونه تمرین ، از دویدن تا یوگا ، ایستادگی می کند.

تالار بلند دور کمر آلاله

ALALASTYLE.COM را خریداری کنید
علاء مد عملکرد را می شناسد. مورد در مورد: لباس های تمرینی رنگارنگ و کاملاً متناسب آن که در استودیو بسیار عالی به نظر می رسند زیرا کارهایی را انجام می دهند یا گرفتن اسموتی بعد از تمرین را انجام می دهند. این شلوارهای مخصوص ساق پا از کمر فوق العاده ای برای پشتیبانی و کنترل اضافه و همچنین مسدود کردن رنگ های سرگرم کننده برای تقویت سبک شما برخوردار هستند.

ساق بلند با نیروی قدیم نیروی دریایی

در GAP.COM خریداری کنید
قیمت ممکن است خیلی خوب به نظر برسد ، اما نحوه قطع این شلوارها و شکل بدن شما قطعاً یک چیز واقعی است. باندهای کمر الاستیک گسترده شما را صاف کرده و نگه می دارند ، در حالی که پارچه کششی امکان حرکت و راحتی کودک را فراهم می کند.

Zella در ساق بلند کمر جیب 7/8 زندگی می کنند

خرید در NORDSTROM
این اسم همه آن را می گوید: شما می خواهید تمام روز در این شلوارهای شلوار عرق بمانید ، دارای پارچه ای است که در حین کار و خنک بودن و خشک ماندن شما را حفظ می کند و سبک کمرنگی است که موج می زند و از آن پشتیبانی می کند.

صدای در فضای باز TneSweat Kneecap دو تن

خرید در OUTDOORVOICES.COM
این تنگ های مسدود شده با رنگ ظریف شناخته شده است که با کمر بالا طراحی شده برای ماندن در آن دیوانه و راحت است. همچنین به یک جیب امن و پنهان در پشت برای هرگونه وسایلی که نیاز دارید را با خود اختصاص دهید ، کمک کنید.

  انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 45

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما