محل لوگو

خرید لوازم آرایشی اصل


خرید لوازم آرایشی اصل:

تاریخچه و پیروزی برندهای آرایشی متعلق به سیاه
نوشته شده توسط QUANI BURNETT

به روز شده 01 فوریه 2021
فیس بوک
PENTEREST
اشتراک ایمیل
برای گرامیداشت ماه تاریخ سیاه ، ما همچنان جشن زیبایی شادی سیاه و همه امید و تحولی را که به همراه می آورد ، جشن می گیریم. از مقاله های شخصی گرفته تا غواصی عمیق در تاریخ و فرهنگ ، با تقویت صدای سیاه و کشف محصولات ، سنت ها و افرادی که پیشگام هستند ، با ما همراه شوید.


سال 2020 یک سال بود. تجدید حیات جنبش سیاه زندگی مهم است که با تراژدی و فراخوان برای عدالت همراه است ، در فضایی که موقعیت منحصر به فردی دارد و می تواند با مخاطبان گسترده ای صحبت کند ، جذابیت پیدا کرد: جامعه زیبایی. از قضا ، این در صنعت زیبایی است که زنان سیاه پوست از نظر تاریخی کنار گذاشته می شوند - این امر در کمبود دامنه های سایه فراگیر و گزینه های متعلق به سیاه پوستان در خرده فروشی های بزرگ مشهود است. چندی پیش زمانی نبود که بازار افراد سیاه پوست برای یافتن گزینه های گسترده آرایش به سادگی وجود نداشت.

گرچه آرایش برای زنان سیاه پوست را می توان به چشم اندازانی مانند پودر صورت با رنگ قهوه ای زیاد اورتون در اوایل دهه 1900 نسبت داد ، اما در اوایل دهه 1970 بود که گزینه های آرایش فراگیر در فضاهای برجسته تر ظاهر شد.

1973: یونیس جانسون ، بازرگان و همسر ناشر مجله آبنوس و جت جان ا. جانسون ، لوازم آرایشی Fashion Fair - بدون شک سنگ بنای اصلی آرایش متعلق به سیاه پوستان در اواخر قرن 20 - را ایجاد کرد ، پس از اینکه متوجه شد که مدل های نمایشگاه مد آبنوس او اغلب رنگدانه های خود را مخلوط کنید تا سایه ایجاد کند. یونیس قبل از شروع نام تجاری خود به شرکت های بزرگتر آرایش مانند Revlon مراجعه کرده بود ، که همه او را رد کرد. در سال 2003 ، Fashion Fair Cosmetics 56 میلیون دلار فروش کسب کرد - در اوج ، بزرگترین شرکت آرایش در آن زمان متعلق به سیاه پوستان.

ایمان
J.VESPA / GETTY
1994: سوپرمدل و کارآفرین ایمان ، که آرایش خود را در دهه 1970 روی صحنه می برد ، لوازم آرایشی ایمان را با هدف تهیه یک مجموعه معتبر از آرایش برای زنان رنگارنگ ایجاد کرد.


1994: Black Opal Beauty توسط شیمی دان یونانی نیکو مویاریس در سال 1994 تاسیس شد ، وی این مارک تجاری را برای یافتن راه حل های آرایش برای همسر جامائیکایی خود ، کارول ایجاد کرد. این برند محصولی را ارائه می دهد که نگرانی هایی از قبیل هایپرپیگمنتاسیون و گزینه های آرایشی متناسب با سایه را برطرف می کند.


دو دهه پس از تاسیس این مارک های آرایشی متعلق به سیاه و سفید ، پر از شرکت هایی بود که رنگ پوست های عمیق تری را تهیه می کردند ، اما متعلق به چنین شرکت هایی نبودند. حتی با وجود گزینه های متعلق به سیاه ، رنگ گرایی همچنان به فضاهایی که در آن موانع در حال شکستن است حمله می کرد ، زیرا سایه های روشن تر از سایه های عمیق تر به راحتی در دسترس و موجود بودند. علاوه بر این ، به نظر می رسد آرایش برای رنگ پوست های عمیق تر به جای خرده فروشی های لوکس ، در داروخانه ها و زنجیره های زیبایی ارائه می شود.


اکنون در دوره ای قرار داریم که گزینه های آرایش متعلق به سیاه پوستان فضاهای بیشتری را از جمله خرده فروشان بزرگ ، بازارهای آنلاین و تأثیرگذار و حتی زیبایی تمیز را اشغال می کنند.

 

2015: ملیسا باتلر ، مدیرعامل The Lip Bar ، شرکت خود را در سال 2012 با هدف ایجاد رژ لب های تمیز و با عملکرد بالا که تمام رنگ پوست را چاپلوس می کند ، آغاز کرد. در سال 2015 ، شرکت محبوب لوازم آرایشی و بهداشتی با نمایش محبوب "کوسه تانک" از سرمایه گذاران محروم شد. در آنچه می توانست حرفه خود را در جهت منفی تعریف کند ، ملیسا به رد این مسئله ادامه داد - اکنون ، نوار لب در Target فروخته می شود فروشگاه ها در سراسر کشور و فقط یک فروشگاه گل سرسبد در دیترویت افتتاح کردند.

دو سال بعد ، ما ظهور مارک های زیبایی متعلق به سیاه پوستان را دیدیم که همچنان دعوت به ورود به صفوف گفتگو را دعوت می کردند.

2017: ریحانا Fenty Beauty را در سپتامبر 2017 راه اندازی کرد ، صنعت زیبایی را با دامنه زیر سایه 40 سایه خود مختل کرد و استاندارد جدیدی را برای خرده فروشان بزرگ ایجاد کرد.

در همان سال ، رینل استوارد ، یک شخصیت رسانه ای معروف به Supa Cent ، The Crayon Case را ایجاد کرد ، یک شرکت آنلاین لوازم آرایشی که روزگاری در طی فروش دوشنبه سایبر 1 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

ریحانا
CAROLINE MCCREDIE / GETTY
آلیشیا اسکات از Range Beauty ، یک خط فراگیر در سال 2017 ایجاد کرد که برای زنان سیاه پوست در بازار زیبایی پاک ارائه می شد.

لوازم آرایشی Mented ، معروف به ایجاد رژ لب برهنه مناسب برای رنگ پوست های عمیق تر ، که در سال 2017 توسط آماندا جانسون و کی جی میلر راه اندازی شد. صاحبان تحصیلات دانشگاه هاروارد توانستند 1 میلیون دلار بودجه قبل از بذر بدست آورند ، این یک موفقیت بزرگ است زیرا کارآفرینان سیاه پوست کمتر از 1٪ سرمایه VC دریافت می کنند.

موفقیت این مارک ها و توانایی رشد آنها در بازار بیش از حد اشباع شده ثابت می کند که جای همه ما وجود دارد.

2020: در حال حاضر ، دوستان و مدیران سابق انتشارات جانسون ، چریل میبری مک کیساک و دزیره راجرز ، هر دو لوازم آرایشی Fashion Fair و همچنین Black Opal Beauty را با برنامه ریزی برای رشد جهانی و ادامه تولید محصولات نوآورانه برای زنان رنگارنگ ، با احترام به گسترش هر دو مارک ، خریداری کردند. تاریخ اهمیت فرهنگ برای زنان سیاه پوست از نظر زیبایی.

به اندازه کافی جالب توجه است ، ماه اوت ماه ملی مشاغل سیاه است ، این اهمیت برای مشاغل متعلق به سیاه پوستان برای جامعه سیاه و اقتصاد داخلی است. Reco مهم است

خرید لوازم آرایشی اصل در تهران،خرید لوازم آرایشی اصل عمده،خرید لوازم آرایشی ارزان،بهترین فروشگاه لوازم ارایشی در تهران،لوازم آرایشی دخترانه،لوازم ارایشی مارک،لیست لوازم آرایشی،فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی،فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی در تهران،فروشگاه های معروف لوازم آرایشی،بهترین فروشگاه اینترنتی لوازم ارایشی در تهران،خرید عمده لوازم آرایشی اصل

  انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 19

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما