محل لوگو

چگونه اطمینان حاصل کنیم که جام دوره شما نشت نمی کند: یک راهنما


نوشته شده توسط AMANDA MONTELL
به روز شده 22 آوریل 2019
بررسی شده توسط SARA TWOGOOD متخصص زنان و زایمان
جام دوره
از زمانی که دو سال پیش از پدها و تامپون ها به فنجان های دوره تغییر وضعیت داده ام ، من شگفتی های سبک زندگی پایدار جدید قاعدگی خود را بسیار گسترده تبلیغ کرده ام. لیوان های سیلیکونی قابل استفاده مجدد برای محیط زیست بهتر است (بسیار ضایعات کمتر!) ، راحت تر (می توانید آنها را به جای چهار تا هشت تا 12 ساعت در داخل بگذارید) و از مسئله مواد مصنوعی تحریک کننده یا مواد مضر نفوذ کرده در بدن خود صرف نظر کنید. بدن من از هر لحاظ تنها در کشتی هستم ، به جز یک مورد: حتی بعد از دو سال استفاده از آنها ، گاهی اوقات هنوز هم نشتی را تجربه می کنم.طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

و هیچ چیز نیست که روز شما را کاملا شبیه به یک فنجان دوره نشتی خراب کند ، می دانید؟


طبق گفته Amandine Pranlas-Descours ، مدیر برند جهانی برند بهداشت دوره سوئدی Intimina ، نشت با لیوان های دوره ای معمول نیست ، اما ممکن است اتفاق بیفتد ، به خصوص در مورد کاربران جدید. وی می گوید: "برای بسیاری ، فنجان های آنها بلافاصله باز می شود و هرگز مشكلی ندارند. برای دیگران ، یافتن چین یا موقعیت مناسب کمی تمرین لازم است." "دقیقاً مانند وقتی که ما با پد یا تامپون کار خود را شروع کردیم ، همه باید موقعیت مناسب بدن و راحتی خود را پیدا کنیم. اما به محض این که آویزان شوید ، زندگی شما برای همیشه تغییر کرده است."

اگر یک فنجان قاعدگی دارای نشتی تفاوت بین زندگی دوره های ناامید کننده و زندگی نسبتاً آسان برای شما باشد ، شما به جای مناسب رسیده اید. برای کشف چگونگی قرار دادن کیبوش روی فنجان های دوره ای دارای چکه برای همیشه ، ادامه مطلب را بخوانید.

 

جام لیلی اینتیمینا 30 دلار
فروشگاه

چرا جام دوره شما نشت می کند
کارشناسان بهداشت دوره موافقت می کنند که دو عامل اصلی برای فنجان دوره نشت وجود دارد: انتخاب اندازه اشتباه یا درج نکردن کاملا درست آن. Neha Singh Rathod ، پزشک آنلاین در iCliniq.com ، توضیح می دهد: "انتخاب فنجان به میزان خونریزی شما در دوره قاعدگی بستگی دارد." اگر تازه در فنجان های قاعدگی تازه وارد هستید اما تمایل به دوره های سنگین تری دارید ، ممکن است هنگام جلوگیری از سرریز شدن ، به اشتباه اندازه کوچکی را بردارید. خوشبختانه ، این یک مسئله کاملاً ساده است که باید حل شود ، زیرا بیشتر مارک های جام دوره ، از جمله جام لنا (که من از آن استفاده می کنم) ، اینتیمینا و لونت بیش از یک اندازه دارند.


دلیل دیگر ، کمی پیچیده تر نشت ، روش قرار دادن است ، به طور خاص اگر به طور کامل در واژن شما باز نشود ، به این معنی که مهر و موم ضد نشتی تشکیل نمی دهد. چندین روش مختلف تاشو برای قرار دادن وجود دارد و پرانلاس-دکورس می گوید مهم است که همه آنها را امتحان کنید تا ببینید کدام یک برای بدن شما بهتر است. وی توصیه می کند: "ویدئوی" نحوه استفاده "ما می تواند به شما کمک کند تا بهترین چین ها و روش های ورود به جام را پیدا کنید. "فقط استراحت کنید و به خود وقت دهید تا بفهمید چه چیزی برای شما مفید است."


جام لنا 25 دلار
فروشگاه
چطوری میشه اینو تعمیر کرد
نکته مثبت در مورد یک فنجان دوره ای دارای نشت (در مقابل تامپون دارای نشت) این است که رفع آن آسان است: شما فقط می توانید آن را بیرون بیاورید و دوباره وارد آن کنید. Pranlas-Descours می گوید: "از آنجا که آنها از سیلیکون درجه پزشکی ساخته شده اند ، شما می توانید آنها را آبکشی کرده و یک حالت یا چین یا چروک متفاوت را امتحان کنید."

نمی دانید از کجا باید روش های درج را شروع کنید؟ Pranlas-Descours به ​​برابر "half-V" قسم می خورد. او می گوید: "این فنجان را کوچکتر و سفت تر می کند و نوک نوک تیز آن را راحت تر می کند". هنگامی که آن مکنده را در آنجا بیرون می آورید ، ممکن است در موقعیت های مختلف نشستن یا ایستادن نیز امتحان کنید. "آنچه برای بسیاری از خانم ها خوب است نشستن روی توالت است و زانوها کاملاً از هم فاصله دارند (این امر واژن را کمی بیشتر به سمت بالا باز می کند). یا می توانید هنگام ایستادن یا قرار گرفتن یک پا روی لبه ، آن را داخل دوش قرار دهید. وان — آب همچنین می تواند به شما کمک کند تا فنجان به راحتی سر جای خود قرار بگیرد ، "می گوید: Pranlas-Descours.

همچنین سعی کنید فنجان خود را کمی بالاتر از حد لازم در ابتدا در واژن قرار دهید. سپس ، بدنه فنجان را چند بار فشار دهید ، اگر می توانید در بالاترین قسمت آن قرار بگیرید ، سعی کنید لبه باز شود و مهر و موم شود. پرانلاس-دکورور پیشنهاد می کند: "اگر فنجان هنوز باز نمی شود ، می توانید انگشت خود را تا لبه فنجان بلغزانید و به سمت داخل فشار دهید." "سپس می توانید با استفاده از پایه فنجان ، آن را به موقعیتی که ترجیح می دهید پایین بکشید ، که می تواند چین های لجباز بیشتری را باز کند و یک مهر و موم ایجاد کند."

چگونه می توانید تشخیص دهید که صحیح درج کرده اید؟ کافیست انگشت خود را به دور بدن جام درون واژن خود حلقه کنید تا از نظر چین خوردگی یا برآمدگی بررسی شود. اگر می توانید پایه فنجان را بکشید و تکان نخورد ، پس مهر و موم شده اید و خوب می توانید بروید.

کل این فرایند ممکن است به نظر برسد که شامل لمس کردن خودتان باشد. و دارد اما این به معنای ناخالص بودن آن نیست. بالاخره این بدن شماست. Pranlas-Descours می گوید: "نکته جالب در مورد فنجان های قاعدگی این است که آنها واقعاً به شما کمک می کنند تا کمی بیشتر بدن خود را بشناسید." "در طی چرخه خود دهانه رحم خود را در نقاط مختلف پیدا کنید ... درک کنید که عضلات کف لگن شما کجاست ... به این ترتیب می توانید کاری را که در حال قرار دادن فنجان خود انجام می دهید تجسم کنید."

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

كاپ قاعدگي

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

كاپ قاعدگي چيست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی را از کجا تهیه کنیم

کاپ قاعده گی

طریقه گذاشتن کاپ قاعدگی

انتخاب سایز کاپ قاعدگی

چگونگی استفاده از کاپ قاعدگی

انواع کاپ قاعدگی

فنجان پریود

خريد كاپ قاعدگي

طرز استفاده از فنجان قاعدگی

كاپ قاعدگي خريد

کاپ قاعدگی یا تامپون

قيمت كاپ قاعدگي

خرید فنجان قاعدگی

مضرات استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی برای دختران

معایب استفاده از کاپ قاعدگی

طرز استفاده از كاپ قاعدگي

خرید اینترنتی فنجان قاعدگی

فیلم گذاشتن کاپ قاعدگی

  انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 16

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما