محل لوگو

ده مورد ضروری در کوهنوردی چیست؟


The Mountaineers Ten Essentials در سال 1974 زمانی که این فهرست نمادین در نسخه سوم "کوهنوردی: آزادی تپه ها" معرفی شد، رسمی شد. نسخه نهم "آزادی" نوسازی کاملی را ارائه کرد تا کوهنوردان امروزی را برای ماجراجویی آماده کند. درباره مواردی که در سفر بعدی خود باید به همراه داشته باشید بیشتر بیاموزید و به شما کمک می کند هر ده مورد را به خاطر بسپارید.

The MountaineersTHE MOUNTAINEERS
20 اکتبر 2020
0 نظر
قدمت Mountaineers Ten Essentials به دوره های کوهنوردی ما در دهه 1930 برمی گردد. این سیستم ایمنی و بسته بندی بسیار مورد احترام در نسخه سوم کوهنوردی: آزادی تپه ها، که در سال 1974 منتشر شد، رسمیت یافت. هر یک از 9 نسخه آزادی، همانطور که با محبت شناخته می شود، کاملاً توسط داوطلبان نوشته شده است و خرد جمعی را منعکس می کند. صدها مربی مهارت در فضای باز. این لیست همیشه به دنبال پاسخ به دو سوال اساسی بوده است:

آیا می توانید از موارد اضطراری جلوگیری کنید و در صورت وقوع یک واکنش مثبت نشان دهید؟
آیا می توانید با خیال راحت یک شب (یا بیشتر) را در خارج از خانه بگذرانید؟
تجهیزات خاصی در هر بسته سزاوار فضایی هستند. کوهنوردان در هر سفر به هر وسیله ای نیاز نخواهند داشت، اما تجهیزات ضروری می توانند در مواقع اضطراری نجات دهنده باشند. اینکه دقیقاً چه مقدار از تجهیزات "بیمه" باید حمل شود یک بحث سالم است.لوازم کوهنوردی

 

اکثر اعضای The Mountaineers آیتم هایی را که با دقت انتخاب شده اند برای زنده ماندن در شرایط غیرمنتظره همراه خود می برند. رویکرد شما نسبت به تجهیزات هرچه که باشد، یک چک لیست به شما کمک می کند تا به خاطر داشته باشید که چه چیزی را برای آماده شدن برای سفر عجله کنید. اما به یاد داشته باشید که The Ten Essentials راهنمایی است که باید متناسب با ماهیت گردش باشد. آب و هوا، دوری از کمک و پیچیدگی باید در موارد ضروری انتخاب شده لحاظ شود. هفت مورد ضروری اول معمولاً جمع و جور هستند و از سفری به سفر دیگر تفاوت چندانی ندارند و می‌توانند برای تسهیل بسته‌بندی با هم دسته‌بندی شوند. نقشه های دیجیتالی و فیزیکی مورد نیاز، غذا، آب و لباس اضافی مناسب را اضافه کنید و آماده حرکت هستید. این فهرست مختصر در نظر گرفته شده است که به راحتی قابل یادآوری باشد و به عنوان یک چک لیست ذهنی قبل از سفر عمل کند.

ده مورد ضروری کوهنوردان
مسیریابی: نقشه، ارتفاع سنج، قطب نما، [دستگاه GPS]، [PLB، مخابرات ماهواره ای، یا تلفن ماهواره ای]، [باتری یا بسته باتری اضافی]
چراغ جلو: به علاوه باتری های اضافی
محافظت در برابر آفتاب: عینک آفتابی، لباس های ضد آفتاب و ضد آفتاب
کمک های اولیه: از جمله مراقبت از پا و دافع حشرات (در صورت نیاز)
چاقو: به علاوه کیت تعمیر
آتش: کبریت، فندک و تنور، یا اجاق گاز در صورت لزوم
پناهگاه: همیشه حمل می شود (می تواند یک بیوی اضطراری سبک وزن باشد)
غذای اضافی: فراتر از حداقل انتظار
آب اضافی: فراتر از حداقل انتظار، یا وسیله ای برای تصفیه
لباس اضافی: برای زنده ماندن در شرایط اضطراری یک شبه کافی است

فروشگاه لوازم کوهنوردی در تهران

لیست وسایل کوهنوردی

فروشگاه لوازم کوهنوردی

لوازم کوهنوردی منیریه

قیمت لباس کوهنوردی

لباس کوهنوردی

قیمت وسایل کوهنوردی

فروشگاه لوازم کوهنوردی در تهران

لوازم کوهنوردی

خرید لوازم کوهنوردی ارزان

  انتشار : ۵ آبان ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 27

دیدگاه های کاربران (0)

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما