محل لوگو

وازلین برای ابروهای شما: آیا می تواند باعث رشد آنها شود؟


نوشته شده توسط ERIN JAHNS
به روز شده در 19 آگوست 2020
کارا دلاوین
تصورات CORBIS / GETTY
ما در مورد راه حل های DIY برای رشد مو (به خصوص مربوط به ابروهایمان) در طول اینجا در Byrdie HQ صحبت می کنیم. از روغن کرچک گرفته تا روغن نارگیل ، بسیاری قسم می خورند که به دلیل قدرتمندی ساکنان کابینت های آشپزخانه ما برای تقویت سرسبز بودن در حاشیه طبیعی ما ar اما آیا آنها واقعاً کار می کنند؟ به گفته کارشناسان ، احتمالاً اینطور نیست. متأسفانه همین مورد برای وانلین معشوق و تمسخر عظیم ما نیز پیش می رود. با عرض پوزش ، علی رغم مجموعه گسترده ای از لک های پوستی جادویی ، یک رشته رشته Rapunzel-esque را در طول شب به شما اعطا نمی کند.

خرید لوازم آرایشی با این حال ، آنها را به شرایط آنها کمک خواهد کرد - یک جنبه مهم از رشد مو ، ابروها را شامل می شود!


برای به دست آوردن برخی از پاسخ ها در مورد تأثیر وازلین بر روی ابرو ، ما به متخصص آسیب شناسی اصفهان چمبرز - هریس و همچنین متخصص پوست و مو با مجوز زین حسین رسیدیم.

با کارشناس ملاقات کنید

اصفهان چمبرز-هریس یک دانشمند علوم زیست پزشکی ، تریولوژیست و بنیانگذار مراقبت از مو Alodia است.
زین حسین یک متخصص پوست متخصص پوست و متخصص در زمینه سرطان پوست ، جراحی میکروگرافی Mohs و پوست زیبایی است.
خواندن را ادامه دهید تا بدانید که آیا وازلین واقعا می تواند به نفع ابروهای شما باشد.

 

فروشگاه لوازم آرایشی

لوازم آرایشی مک

فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی

لوازم آرایشی و بهداشتی

محصولات آرایشی

آرایش

لیست لوازم آرایشی

لوازم آرایشی به انگلیسی

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

لوازم آرایشی مک

دیجی کالا لوازم آرایشی

لوازم ارایشی مارک

قیمت ست کامل لوازم آرایشی مک

خرید لوازم آرایشی ارزان


وازلین چیست؟
وازلین
KAMELEON007 / تصاویر GETTY
وازلین محصولی مبتنی بر بنزین است که طیف گسترده ای از کاربردها در پوست را دارا می باشد از جمله مرطوب کننده ، بهبود زخم ها ، محافظت از پوست در برابر عناصر محیطی ، کاهش اصطکاک و به عنوان یک مانع فیزیکی. درست مانند مجموعه های مقدس روغنهای ما ، وازلین رشته های خشک و کم آب را با یک مشت رطوبت قدرتمند تزریق می کند. بعلاوه ، نمکی بدون عطر می تواند به تسکین مقیاسهای مزاحم و پوسته پوستی و حتی سایر بیماریهای موضعی پوست مانند پسوریازیس و اگزما کمک کند ، که این امر می تواند مانع تلاشهای موهای سالم شود.

 

آیا وازلین برای رشد ابرو کار می کند؟
زن با آرایش
JUNIOR ASIAMA / تصاویر GETTY
اگر در حال تعجب هستید لوازم آرایشی که چگونه می توان ابروها را با وازلین سریعتر رشد کرد ، هر دو متخصص توجه دارند که هیچ مطالعه علمی وجود ندارد که اثبات کند این عمل برای رشد ابرو مؤثر است. گفته می شود ، نعمت می تواند ظاهر شما را به مرور کاملتر نشان دهد. چمبرز هریس خاطرنشان می کند: "گرچه وازلین دارای زیبایی و زیبایی زیادی است ، از جمله از بین بردن شرایط موضعی پوست ، انجام تحریک رشد مو برای ابروهای شما انجام نمی دهد." "با این حال ، استفاده از وازلین می تواند ظاهر مرورگرهای کامل تری ایجاد کند زیرا می تواند هر رشته را پوشانده و باعث ضخیم تر شدن آنها شود.

همچنین می تواند به عنوان ژل ابرو عمل کند و به آنها در ماندن در محل کمک کند. "


FYI: موهای روی ابروهای شما دقیقاً مانند بقیه موهای بدن شما در یک چرخه رشد منظم رشد می کنند. چمبرز-هریس خاطرنشان می کند که موهای ابرو حدوداً سه تا چهار ماه رشد می کنند و پس از آن مرحله استراحت انجام می شود و پس از آن موها از روی پوست ریخته می شوند. او می گوید: "بنابراین ، اگر از مرورگرهای ناچیز یا پراکنده رنج می برید ، پیشنهاد می کنم قبل از هر چیز اجازه دهید مرورگرهای شما بدون چیدن رشد کند." "همچنین ، شما می توانید یک روغن طبیعی را امتحان کنید - آنها با تغذیه فولیکول مو و سرعت بخشیدن به روند تجدید برای مرورهای ضخیم تر و کامل تر عمل می کنند."

نحوه استفاده از وازلین در مرورگرها
زن با برس ابرو
تصاویر CORBIS / VCG / GETTY
وقتی صحبت از واسلین قبل یا بعد از آرایش صورت می گیرد ، مکاتب مختلف فکری وجود دارد. در هر صورت ، مقدار کمی باید استفاده شود و بهتر است با ابزاری استفاده شود (فکر کنید: Q-tip یا گره ریمل). حسین می گوید: "ابتدا باید ابروها را با یک برس ابرو یا گرمی ریمل پاک کنید ، سپس مقدار کمی از وازلین را برداشته و برس را به سمت بالا بکشید."

آیا استفاده از وازلین در ابروها ایمن است؟

در حالی که وازلین (ژله نفتی با نام مستعار) برای استفاده در مواردی مانند بریدگی و خراشیدن بی خطر تلقی می شود ، این مشتق پالایش روغن است و همچنین ترکیبی از روغنهای معدنی و موم است. البته باید اقدامات احتیاطی را انجام داد تا اطمینان حاصل شود كه وازلین خیلی به چشم نمی خورد ، اما از آنجا كه نفت مشتق پالایش نفت است ، چمبرز-هریس می گوید به مارك نفتی كه شما استفاده می كنید توجه داشته باشید. در درجه های مختلفی از خلوص یافت می شود. اگر از بریدگی یا پوست حساس اطراف چشم رنج می برید ، به گزینه ای بدون عطر بپیوندید.

اثرات جانبی احتمالی استفاده از وازلین
استفاده از وازلین روی ابروهای شما می تواند باعث ایجاد توهم موهای مرطوب ، آبرسان و پوست شود اما می تواند به ضرر منافذ شما باشد. چمبرز-هریس توضیح می دهد: "این ماده ضد آب و محلول در آب نیست ، به این معنی که سدی ایجاد می کند تا رطوبت پوست باقی نماند." "بنابراین ، در ابتدا ، شما ممکن است احساس رضایت فوری از ابروهای مرطوب شده را احساس کنید ، اما استفاده طولانی مدت می تواند به جلوگیری از رطوبت رسیدن به مرورگرها و پوست شما منجر شود ، که درنهایت منجر به خشکی و پوسته پوسته شدن پوست می شود." این منافذ مسدود شده می تواند منجر به آکنه ، میلیا و آلودگی باکتریایی از دست زدن به نجس شود.

حسین می گوید اگر سابقه واکنش آلرژیک به بنزواتوم یا پوست پوستی مستعد به آکنه وجود دارد که می تواند از کاربرد آن خارج شود ، از وازلین خودداری کنید.

سایر راه حل های رشد ابرو
ما طرفداران ترکیب سرم های شلاق آور و تقویت کننده ابرو در برنامه های زیبایی ما هستیم که بسیاری از آنها با ویتامین های تقویت کننده رشد ، پپتیدها و سایر مواد مغذی بسته بندی شده اند. ما همه سرم ها و نمک های مورد علاقه ابرو را گردآوری کرده ایم. پیمایش کنید ar قوس های کامل تر در انتظار هستند.


کولرینگ ابرو پیشرفته RevitaLash RevitaBrow 110 دلار
فروشگاه
این نرم کننده ابرو از RevitaLash یکی از معروف ترین بازار است و به دلایل خوبی. این مجموعه دارای یک مجتمع قدرتمند BioPeptin ، منحصر به فرد برای نام تجاری است ، که ترکیبی از پپتیدها و گیاه شناسی به شما کمک می کند تا مرور پراکنده به نظر برسد.


NeuLash NeuBrow Brow Enhancing Serum 100 $
فروشگاه
ویوی مشهور مشهور استیو کریستین (که او نیز مرورگرهای من را در فرم درجه یک نگه می دارد) این سرم ابرو را به من توصیه کرد ، گفت به من یکی از تنها فرمول هایی است که وی در واقع قسم بخاطر تقویت ظاهر و کامل بودن مرورهای ASAP است.

Grande Cosmetics GrandeBrow سرم تقویت کننده ابرو
لوازم آرایشی Grande GrandeBrow با افزایش 70 دلار سرم
فروشگاه
پر از مواد تشکیل دهنده گیاهی وگان و طبیعی ، این لوله زیبا و طلاکاری شده هر زمان که بخواهیم به سرخ و شکوفه خود اجازه دهیم به مرورگرهای ما تجویز قابل توجهی در بازار ارائه دهد. فهرست MVP شامل کرایه های تقویت کننده پوست و مو مانند اسید هیالورونیک ، اسیدهای آمینه ، جینسنگ ، بابونه و ترکیبات مشتق شده از شاه توت برای کمک به تقویت فولیکول های مو در حداقل یک یا دو ماه است.

ژل ابروهای افسانه ای Charlotte Tilbury Browser
ژل ابروهای افسانه ای شارلوت تیلبری با ارزش 23 دلار
فروشگاه
ما چیزی بیش از محصولات زیبایی چند وظیفه ای عالی نمی دانیم ، و این معجزه ابرو از شارلوت تیلبری جز معدود کسانی است که محبوب ترین لیست ما را به خود اختصاص داده است. نه تنها بلافاصله قوسهای ما را برای استفاده از برگهای بکر تکمیل و تعریف می کند ، بلکه مشخصات تغذیه ای آن شامل مواد تشویقی به رشد مانند روغن کرچک و ویتامین ها نیز باعث می شود که مرور طولانی مدت و پرحرفه ما طولانی مدت باشد. به علاوه ، هر یک از این سه سایه با نام تعدادی از نمادین ترین ابرقهرمانان و ستارگان فیلم در تمام دوران نامگذاری شده است. شیک ، نه؟

غذای آماده
خط پایین: وازلین یک راه حل اثبات شده برای رشد ابرو نیست ، اما می تواند باعث شود مرورگرها اگر به دنبال رفع سریع هستند ، کاملتر به نظر برسد ، در غیر این صورت بهتر است از سرم ابرو استفاده کنید. و مثل همیشه ، اگر شما ریزش موی جدی را تجربه می کنید ، بهتر است با پزشک خود صحبت کنید تا یک راه حل طولانی مدت برای رشد مو پیدا کنید.

8 اشتباه بریتانیایی که مردم انگلیس اغلب مرتکب آن می شوند

  انتشار : ۳ شهریور ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 2856

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما