محل لوگو

طرز تهیه کاندوم زنانه


قبل از استفاده از کاندوم زنانه، دستورالعمل ها را به دقت بخوانید. اگر تاریخ انقضای کاندوم به پایان رسیده است یا علائم آسیب دیدید - مانند پارگی یا سوراخ های کوچک - کاندوم را دور بیندازید و دیگری انتخاب کنید.

قرار دادن کاندوم زنانه را قبل از اولین بار استفاده از آن برای رابطه جنسی تمرین کنید. علاوه بر این، هنگام استفاده از کاندوم زنانه به دقت توجه کنید تا مطمئن شوید که در هنگام رابطه جنسی در جای خود باقی می ماند. هرگز از کاندوم زنانه استفاده مجدد نکنید.

از کاندوم زنانه همزمان با کاندوم مردانه استفاده نکنید. آنها می توانند به هم بچسبند، که ممکن است باعث شکستن یک یا هر دو کاندوم شود. کاندوم زنانه در حال حاضر مورد تایید FDA برای رابطه مقعدی نیست.کاندم‌زنانه

 

آنچه می توانید انتظار داشته باشید
قرار دادن کاندوم زنانه
درج یک کاندوم زنانه کادر گفتگوی بازشو
برای استفاده از کاندوم زنانه:

بسته را با دقت باز کنید. از دندان ها یا ناخن های خود استفاده نکنید، زیرا ممکن است کاندوم را پاره کند.
استفاده از روغن کاری اضافی را در نظر بگیرید. می توانید روان کننده اضافی بر پایه آب یا روغن را روی کاندوم بمالید تا کار گذاشتن آن آسان تر شود و سر و صدای حین رابطه جنسی به حداقل برسد.
کاندوم زنانه را وارد کنید. حلقه انتهای بسته کیسه را با انگشت وسط و شست فشار دهید و مانند یک تامپون وارد واژن کنید. انگشت اشاره خود را داخل کاندوم قرار دهید و حلقه را تا جایی که می‌تواند به سمت بالا فشار دهید.

اجازه ندهید کاندوم پیچ بخورد. مطمئن شوید که حلقه بیرونی خارج از واژن باقی می‌ماند و حدود 1 اینچ (یا حدود 2.5 سانتی‌متر) فراتر از لابیا امتداد دارد. می توانید تا هشت ساعت قبل از رابطه جنسی، کاندوم زنانه را داخل واژن خود قرار دهید.

آلت تناسلی را به داخل کاندوم زنانه هدایت کنید. اطمینان حاصل کنید که آلت تناسلی بین واژن و سطح بیرونی کاندوم زنانه نمی لغزد. در طول رابطه جنسی، مطمئن شوید که حلقه بیرونی کاندوم به داخل واژن فشار نیاورد.
پس از رابطه جنسی، کاندوم زنانه را با احتیاط خارج کنید. حلقه بیرونی را بچرخانید تا مایع منی در کاندوم قرار گیرد و به آرامی دستگاه را از واژن خود بیرون بکشید. کاندوم زنانه را در سطل زباله - نه توالت - بیندازید.

عکس کاندوم زنانه قیمت

کاندوم زنانه خرید

خرید کاندوم زنانه

کاندوم زنانه دیجی کالا

قیمت کاندوم زنانه

کاندوم زنانه قیمت

فروش قیمت کاندوم زنانه

کاندوم زنانه

کاندوم بانوان

فروش کاندوم زنانه

خرید پستی کاندوم زنانه

كاندوم زنانه

كاندوم نسائي

خريد كاندوم زنانه

مدل کاندوم زنانه

کاندم زنانه

کاندوم زنانه از کجا بخریم

کاندوم دخترانه

گذاشتن کاندوم عکس کاندوم زنانه قیمت

کاندوم‌زنانه

كوندوم نسائي

کاندوم زنان

کاندوم زنونه

کاندوم دخترونه

کاندوم‌ زنانه

کاندم‌زنانه

کاندوم های زنانه

کاندوم دختر

کاندوم زن

کاندوم.زنانه

کاندون زنانه

 

  انتشار : ۵ دی ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 34

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما