محل لوگو

راهنمای تجهیزات ضروری کوهنوردی


اولین قدم ها، یا تفکر یا ارتقاء، این راهنمای شماست...

این را به اشتراک بگذارید

چه در حال خرید کیت برای اولین قدم های خود بر روی برف و یخ باشید، چه در حال ارتقاء آماده برای ماجراجویی بعدی در آلپاین خود باشید، این راهنمای شما برای برخی از قطعات حیاتی کیت است که به آن نیاز دارید.بهترین کوله پشتی کوهنوردی

 

تبرهای یخی

چه در شرایط زمستانی راه بروید و چه در حال بالا رفتن از برف و یخ، تبر یخ ابزاری ضروری برای هر کوهنورد زمستانی است. در صورت لیز خوردن در حین راه رفتن از تبرها می توان برای جلوگیری از سقوط استفاده کرد یا به بالا رفتن از دیوار عمودی کمک می کند.

 

به عنوان یک قاعده کلی، محورهای کوتاهتر برای کوهنوردی بهترین هستند و محورهای بلندتر برای پیاده روی طراحی شده اند. برای بسیاری از ماجراجویی های زمستانی می توانید از تبر خود برای هر دو استفاده کنید. شکل دسته تبر یخ (شفت) و بخش سر (انتخاب) سرنخ بهتری برای استفاده از آن است.

 

دو نوع رتبه بندی تبر وجود دارد، رتبه بندی B و رتبه بندی T. محورهای درجه‌بندی B یا پایه برای راه رفتن طراحی شده‌اند، اما به اندازه‌ای قوی هستند که در صورت نیاز می‌توانید روی آن‌ها حرکت کنید. محورهای T-rated یا Technical Axes برای کوهنوردی و صعود با شفت و پیک بسیار قوی‌تر طراحی شده‌اند.

تبر متحرک

از آن برای جلوگیری از افتادن استفاده کنید، هنگام راه رفتن از شما حمایت می کند.
محور مستقیم، انتخاب تقریباً مستقیم
دسته بلندتر

تبر کوهنوردی

برای پیاده روی، کوهنوردی و عقب نشینی استفاده می شود
شفت کوتاه تر و مستقیم با دستگیره
انتخاب معکوس کمتر از 90 درجه برای رسیدگی

تبر فنی
ایده آل برای بالا رفتن از شیب تند روی برف و یخ
محور خمیده یا منحنی
دسته بلندتر
کلاه کاسکت

در هر ماجراجویی زمستانی، خطر آسیب وجود دارد. سر شما می تواند در برابر خطر سر خوردن و افتادن، ضربه زدن به سر یا برخورد با ریزش زباله هایی مانند سنگ، یخ یا برف آسیب پذیر باشد.

 

کلاه ایمنی می تواند تاثیر برخورد را مدیریت کند و مانع از آسیب اشیای تیز به جمجمه شود. بیشتر کلاه‌های کوهنوردی دارای یک پوسته محکم و سخت با پوشش داخلی فوم هستند.

 

هنگام سرمایه گذاری روی کلاه ایمنی، باید به چند ویژگی مهم توجه کرد…


تناسب خوب

کلاه ایمنی فقط در صورت مناسب بودن محافظت کافی را ارائه می دهد. سر شما باید به طور محکم توسط کلاه ایمنی نگه داشته شود و به اطراف سر نخورد. کلاه‌های ایمنی مختلف برای شکل‌های مختلف سر مناسب هستند، بنابراین ارزش آن را دارد که فروشگاه محلی Cotswold Outdoor خود را پیدا کنید تا برخی از آنها را امتحان کنید.

به خوبی تهویه شده است

سر داغ ناراحت کننده است و می تواند عملکرد شما را کاهش دهد. اطمینان حاصل کنید که کلاه ایمنی شما به اندازه کافی قابل تنفس است که سرتان را خنک نگه دارد، اما می تواند برای گرمای بیشتر در صورت نیاز، یک بالش یا کلاه در زیر آن قرار گیرد.

راحت

شما می خواهید بتوانید در تمام طول روز بدون اینکه به آن فکر کنید کلاه ایمنی خود را بپوشید، بنابراین تهیه یک کلاه ایمنی بسیار مهم است.
Buffs و کلاه

در شرایط زمستانی، برف و بادهای نافذ به این معنی است که شما می توانید گرمای بدن را از هر ناحیه در معرض خیلی سریع از دست بدهید و سر شما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

علاقمندان

باف‌ها را می‌توان به عنوان روسری، روسری یا محافظ کامل سر و صورت پوشید، و کمک می‌کند تا مناطقی که به راحتی فراموش می‌شوند با تطبیق‌پذیری بی‌نظیرشان عایق‌بندی شوند. طیف گسترده‌ای از پشم‌ها از پشم مرینو و میکرو فیبر گرفته تا ساخت پشم‌های روکش شده Polartec وجود دارد.

 


کلاه

در حالی که یک گاومیش درجه ای از عایق را ارائه می دهد، همیشه داشتن یک کلاه در دسترس است تا در صورت کاهش دما، لایه بندی به سر شما اضافه شود. کلاهی که زیر کلاه خود استفاده می‌کنید باعث می‌شود سرتان گرم بماند.
دستکش و دستکش

مقابله با شرایط زمستانی می‌تواند سخت باشد و برای جلوگیری از از دست دادن گرمای بدن یا بدتر شدن یخ زدگی، باید از نواحی در معرض مانند دست‌ها محافظت شود. انتخاب بین دستکش و دستکش می تواند تفاوت را ایجاد کند.

دستکش

اتصال نزدیکتر
مهارت و تطبیق پذیری بیشتر
مناسب برای کوهنوردی فنی زمستانی

دستکش

طراحی بدون انگشت آنها را گرمتر از دستکش می کند
مهارت کمتر
مناسب برای صعود غیر فنی

بیرونی و درونی

دستکش های بیرونی می توانند ضد آب، عایق و ضد باد باشند که محافظت زیادی در شرایط کوهستانی ارائه می دهند. برخی از دستکش ها دارای یک دستکش بیرونی و داخلی هستند. قسمت داخلی از یک ماده نازک ساخته شده است که به طور خاص برای قرار گرفتن در یک دستکش طراحی شده است و می تواند به تنهایی برای شرایط بسیار ملایم تر پوشیده شود. هنگامی که سرما واقعاً وارد می شود، اینها بخش مهمی از سیستم دستکش شما هستند. اگر دستکش شما آستر قابل جابجایی ندارد، ممکن است بخواهید برای گرمای بیشتر روی یک آستر پشم مرینو سرمایه گذاری کنید.

[4:46 PM, 12/27/2021] Levi: کوله پشتی کوهنوردی استوک

کوله پشتی کوهنوردی ساخت ایران

بهترین کوله پشتی کوهنوردی

کوله پشتی

قیمت کوله پشتی کوهنوردی یک روزه

کوله پشتی کوهنوردی ترب

کوله پشتی کوهنوردی کودک

کوله پشتی کوهنوردی امریکایی

  انتشار : ۶ دی ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 41

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما