محل لوگو

آیا باید یک فنجان قاعدگی را امتحان کنید؟


فنجان های قاعدگی فواید زیادی دارند - آنها سازگار با محیط زیست هستند، محافظت عالی در برابر نشت ارائه می دهند و می توانند در طول زمان در هزینه شما صرفه جویی کنند - اما آیا آنها انتخاب مناسبی برای شما هستند؟ Obosa Osawe، M.D.، متخصص زنان و زایمان در Piedmont، مزایا و معایب استفاده از فنجان قاعدگی را مورد بحث قرار می دهد.

فنجان قاعدگی چیست؟
فنجان قاعدگی یک فنجان کوچک و انعطاف پذیر ساخته شده از سیلیکون یا لاستیک است که به جای جذب آن مانند یک تامپون یا پد، در واژن قرار می گیرد تا جریان قاعدگی را بگیرد. پس از 8 تا 12 ساعت، به سادگی فنجان را بردارید، آن را خالی کنید و قبل از قرار دادن مجدد آن را با آب و صابون بشویید.لونت کاپ چیست

 

دکتر اوساوه می گوید: فنجان های قاعدگی به اندازه تامپون ها و پدها بی خطر هستند. "در حالی که عادت کردن به استفاده از فنجان قاعدگی مدتی طول می کشد، اکثر زنان پس از سازگاری با استفاده از آن از نتیجه بسیار خوشحال می شوند."

مزایای استفاده از فنجان قاعدگی
دکتر اوساوه می گوید که استفاده از فنجان قاعدگی فواید زیادی دارد:

هزینه. او توضیح می دهد: «یک فنجان قاعدگی اغلب ارزان تر از استفاده طولانی مدت از تامپون و پد است، زیرا قابل استفاده مجدد است. "این به سرعت هزینه خود را پرداخت می کند."

کاهش سوزش و خشکی واژن. او می‌گوید: «بعضی از زنان هنگام استفاده از پد یا خشکی واژن در هنگام استفاده از تامپون دچار سوزش می‌شوند. هنگام استفاده از فنجان قاعدگی لازم نیست با آن مقابله کنید.

آشفتگی و بو کمتر. او می‌گوید: «بیشتر زنان وقتی با فرآیند برداشتن آن آشنا می‌شوند، استفاده از فنجان قاعدگی را بسیار تمیز می‌دانند. و از آنجایی که خون مانند یک پد در معرض هوا قرار نمی گیرد، بیشتر زنان متوجه می شوند که بوی کمتری در ارتباط با پریود آنها وجود دارد.

نشتی کمتر هنگامی که فنجان قاعدگی به درستی وارد می شود، یک مهر و موم ایجاد می کند که به طور قابل توجهی احتمال نشت شما را کاهش می دهد.

زمان پوشیدن طولانی تر فنجان قاعدگی را می توان تا 12 ساعت استفاده کرد، در حالی که تامپون را می توان حداکثر تا 8 ساعت استفاده کرد. دکتر اوساوه به زنان توصیه می کند که هر هشت ساعت یک بار فنجان را خالی کنند و هر چهار ساعت یک بار پد یا تامپون خود را عوض کنند.

کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی چیست

فنجان قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی

كاپ قاعدگي

کاپ قاعدگی برای دوشیزگان

نحوه استفاده از کاپ قاعدگی

خرید کاپ قاعدگی

قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها

طرز استفاده از کاپ قاعدگی

کاپ پریودی

فنجان قاعدگی چیست

کاپ پریودی چیست

کاپ قاعدگی چیه

بهترین مارک کاپ قاعدگی

طرز استفاده کاپ قاعدگی

روش استفاده از کاپ قاعدگی

لونت کاپ چیست

طریقه استفاده از کاپ قاعدگی

استفاده از کاپ قاعدگی

قیمت فنجان قاعدگی

نحوه استفاده کاپ قاعدگی

سایز کاپ قاعدگی

كاپ قاعدگي چيست

عوارض کاپ قاعدگی

کاپ بهداشتی

کاپ پریود

طریقه استفاده کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی نحوه استفاده

کاپ قاعدگی را از کجا بخریم

کاپ های قاعدگی

کاپهای قاعدگی

روش استفاده کاپ قاعدگی

معایب کاپ قاعدگی

آموزش استفاده از کاپ قاعدگی

مراکز فروش کاپ قاعدگی

کاپ قاعدگی خرید

فروش کاپ قاعدگی

 

  انتشار : ۷ دی ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 44

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما